Hallo @Remo heb je al bericht gehad per SMS en/of mail dat je nummer is overgezet en dat je van je abo gebruikt kunt maken? Zo ja, dan gaat er iets niet goed, morgen even bellen of anderszins.
Zo nee, dan wordt het mijns inziens morgen aangepast, dan begint de werkweek weer.
Gebruik het tijdelijke nummer niet, valt niet in je bundel en is dus duur.
Ja idd mail gehad dat nummer is overgezet en dat ik gebruik kan maken van het abonnement.
Hallo @Remo zet je telefoon is minimaal 15 minuten uit en daarna weer aan.
Dan moet de telefoon weer met het Simyo-netwerk verbinden en lukt het alsnog.
Eventueel kun je ook binnen je telefoon de netwerkinstellingen resetten in de rubriek instellingen.
Dan worden mobiele data, wifi en Bluetooth gereset naar hun uitgangspositie, dat wil ook vaak helpen,
Succes.
Hoi @Remo,
Bedankt voor je bericht. Ik heb van jouw reactie een separaat topic gemaakt zodat deze vraag makkelijker vindbaar is voor andere klanten . Overigens heb ik de antwoorden van @JanD ook meegenomen in dit topic.
Als ik het goed begrijp zou jouw nummer overgezet moeten worden en ben je hier ook van op de hoogte gesteld via de e-mail. Het overzetten van nummers word inderdaad nooit in het weekend gedaan. Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat het overzetten van je nummer inmiddels is afgrond. Je kunt nu dus gewoon gebruik maken van je bundels.
Bedankt @JanD voor je tips en informatie!
Groetjes,
Seren
Uiteindelijk hebben ze maandag alles in orde gemaakt waarvoor dank. Het is alleen jammer dat alles een dag moet duren en dat niet bij voorbaat kenbaar gemaakt wordt.
Greetz Remo
Het is inderdaad niet slim om te melden dat je op een datum in het weekend omgezet wordt, terwijl dat alleen op werkdagen gebeurt.
Werk aan de winkel voor de Simyo-programmeurs van de betreffende computerprogramma's.
@Remo en @Seren
Bedankt voor jullie eerlijkheid
Het is inderdaad niet slim om te melden dat je op een datum in het weekend omgezet wordt, terwijl dat alleen op werkdagen gebeurt.
Werk aan de winkel voor de Simyo-programmeurs van de betreffende computerprogramma's.
@Remo en @Seren
Daar heb je zeker gelijk in @JanD. Helaas komt het soms voor dat zulke dingen gebeuren. Ik heb er in ieder geval een melding van gemaakt. .
Bedankt voor jullie eerlijkheid
Graag gedaan! Ik wil je ondanks alles toch heel veel plezier wensen met je nieuwe aansluiting. Welkom bij Simyo!
Groetjes,
Seren