Vandaag zou mijn tijdelijke nummer worden omgezet naar mijn bestaande nummer met nummerbehoud, het om te zetten nummer is alleen niet bekend bij simyo. Om mijn telefoon staat wel het simyo logo als actieve provider en ik ben wel bereikbaar op het tijdelijke nummer.
Tevens is mijn eigen nummer niet meer bereikbaar (was KPN, dit nr is niet in gebruik)
kan het zijn dat er in het weekend niet wordt omgezet of wat gaat hier mis ?
Hoi @Remo,
Bedankt voor je bericht. Ik heb van jouw reactie een separaat topic gemaakt zodat deze vraag makkelijker vindbaar is voor andere klanten . Overigens heb ik de antwoorden van @JanD ook meegenomen in dit topic.
Als ik het goed begrijp zou jouw nummer overgezet moeten worden en ben je hier ook van op de hoogte gesteld via de e-mail. Het overzetten van nummers word inderdaad nooit in het weekend gedaan. Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat het overzetten van je nummer inmiddels is afgrond. Je kunt nu dus gewoon gebruik maken van je bundels.
Bedankt @JanD voor je tips en informatie!
Groetjes,
Seren
Bekijk originele reactie