Skip to main content
Ik wil graag mijn telefoon nummer van mijn werkgever, meenemen, naar simyo, hoe gaat dit precies in zijn werk? Werkgever gaat hier mee akkoord. Groeten, Jaap
Je bedoelt ter vervanging van je huidige nummer dat je (indertijd) van Simyo hebt gekregen? Of wil je met dat nummer overstappen naar Simyo?
Hoi Jaapmuy, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat leuk om te horen dat je het nummer van je werknemer over mag zetten naar Simyo 🙂. Omdat ik met dezelfde vraag als de leon zit, geef ik gewoon antwoord op de twee mogelijkheden.



Wil je het nummer van je werk ter vervanging van je huidige Simyo nummer (waar je mee bent ingelogd op het Simyo forum)? Dan kun je nummerbehoud aanvragen via Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen - Simkaart. Hier vul je alle gegevens in die worden gevraagd. Heeft jouw werkgever een zakelijk contract, vergeet dit dan niet aan te geven en vermeldt het klantnummer bij de aanvraag.



Heb je liever een nieuwe Simyo aansluiting voor dit nummer, dan hoef je alleen een nieuwe bestelling te doen op www.simyo.nl en vul je de nummerbehoud aanvraag in. Vergeet ook hier niet aan te geven dat het om een zakelijk contract gaat (indien dit het geval is).



Gaat dat lukken zo?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp de leon 🙂.

Reageer