Hallo ik ben net deze maand bij simyo ik heb een simonly , en nummerbehoud.
dat is vlot en goed verlopen"maar alleen me voicemail staat nog op me vorige provider en ik heb er al over gebelt maar nog geen reactie gehad
"ik zou graag me berichten kunnen afluisteren maar ipv simyo krijg ik AH-mobiel op de voicemail en die keuren me nummer af iederekeer dat ik probeer om me voicemail te beluisteren en ook als ik bel naar 1200 krijg ik de klantenservice van AH-mobiel ik zou afgelopen maandag een telefoontje krijgen van iemand die dit zou regelen van simyo maar het is nu al bijna een week verder.
hoe kan dit nu opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
is er echt niemand die hierop gaat reageren ? ook niet van simyo? ik kan nog steeds niet in mijn voicemail komen, kan dit niet opgelost worden ?
Hoi Tine1964,
Ik heb je aansluiting laten bekijken op het netwerk. Je belt naar het verkeerde voicemailnummer en verkeerde klantenservice nummer.
Je dient de snelkeuzes in je toestel te verwijderen. 0616001233 is niet het juiste nummer van de voicemail van Simyo. Om je voicemail bij Simyo af te luisteren dien je deze eerst te activeren door te bellen naar 12331. Daarna bel je naar 1233 en dan kan je deze instellen naar keuze. Wanneer je voicemail wilt beluisteren bel je naar 1233. 0616001200 is niet het juiste nummer van Simyo klantenservice. Het nummer van de klantenservice is 1200. Wanneer je dit aanpast in je toestel kan je zonder problemen bellen naar je voicemail en de klantenservice.
Ik heb je aansluiting laten bekijken op het netwerk. Je belt naar het verkeerde voicemailnummer en verkeerde klantenservice nummer.
Je dient de snelkeuzes in je toestel te verwijderen. 0616001233 is niet het juiste nummer van de voicemail van Simyo. Om je voicemail bij Simyo af te luisteren dien je deze eerst te activeren door te bellen naar 12331. Daarna bel je naar 1233 en dan kan je deze instellen naar keuze. Wanneer je voicemail wilt beluisteren bel je naar 1233. 0616001200 is niet het juiste nummer van Simyo klantenservice. Het nummer van de klantenservice is 1200. Wanneer je dit aanpast in je toestel kan je zonder problemen bellen naar je voicemail en de klantenservice.
Hoi Tine1964, Ik heb je aansluiting laten bekijken op het netwerk. Je belt naar het verkeerde voicemailnummer en verkeerde klantenservice nummer. Je dient de snelkeuzes in je toestel te verwijderen. 0616001233 is niet het juiste nummer van de voicemail van Simyo. Om je voicemail bij Simyo af te luisteren dien je deze eerst te activeren door te bellen naar 12331. Daarna bel je naar 1233 en dan kan je deze instellen naar keuze. Wanneer je voicemail wilt beluisteren bel je naar 1233. 0616001200 is niet het juiste nummer van Simyo klantenservice. Het nummer van de klantenservice is 1200. Wanneer je dit aanpast in je toestel kan je zonder problemen bellen naar je voicemail en de klantenservice.
dat van die 1233 heb ik nu kunnen veranderen , zal zo ook kijken of die van 1200 al verandert is want die was van AH-mobiel omdat ik het nummer van hun behouden heb bij simyo en ik had niet op de standaart knop ge drukt maar gewoon 1233 in getotst en 1200 in getoetst dus dat klopt niet allemaal, maar helaas krijg ik nog steeds te horen als ik me nummer in toets dat het nummer niet juist is bij de voicemail ik he het ook geprobeert met het nummer van de simkaart en die werkt ook niet nou ja laat maar lekker dan dan geen voicemail maar ik kan ook niet onder 1200 naar de klantenservice bellen
Hoi Tine1964,
Welke melding krijg je te horen wanneer je 1200 intoetst en dan probeert te bellen?
dat van die 1233 heb ik nu kunnen veranderen , zal zo ook kijken of die van 1200 al verandert is want die was van AH-mobiel omdat ik het nummer van hun behouden heb bij simyo en ik had niet op de standaart knop ge drukt maar gewoon 1233 in getotst en 1200 in getoetst dus dat klopt niet allemaal, maar helaas krijg ik nog steeds te horen als ik me nummer in toets dat het nummer niet juist is bij de voicemail ik he het ook geprobeert met het nummer van de simkaart en die werkt ook niet nou ja laat maar lekker dan dan geen voicemail maar ik kan ook niet onder 1200 naar de klantenservice bellen Hoi Tine1964, Welke melding krijg je te horen wanneer je 1200 intoetst en dan probeert te bellen?
welkom bij AH-mobiel uw krijgt nu de keuze uit ons menu dit krijg ik ervoor ook nu ik al bij simyo ben , ik krijg verdorie nu al spijt dat ik hierheen ben gegaan, als ik steeds niet eerder reageer , ik heb een beroerte gehad in februari van daar dat het me vaak niet lukt om te reageren hier maar ik weet dat ik het wel goed heb gedaan , en nu nog steeds hoor ik het fout geluidje dat me nummer niet zou kloppen ik wil nu graag dat het goed word gemaakt ik krijg hier de zenuwen van en dat is niet goed voor mij nu daar ik dan weer van die restverschijnselen krijg van die beroerte en ook dat mijn Hartslag gaat veranderen. ik zit me nu al weer teveel op te winden. kunnen jullie niet gewoon er iets aan doen ? kan er eventueel iemand hierheen komen en het bekijken of denken ju;llie dat ik het verzin of zo , heb net weer bericht dat er een voicemail is voor me maar ik kan hem niet beluisteeren ik word hier nu echt gek van HELP ME AUB
bel me dan AUB , anders lukt het me ook niet en dat doorverbinden met die nummers indrukken ik weet vaak niet eens welk nummer ik moet indrukken door me beroerte ben ik veel dingen kwijt in me geheugen ik heb niet de hele dag iemand om me heen die alles voor me kan indrukken als dat zo was had ik z elf geen abbonement nodig dan betaalde ik wel mee met die persoon die voor me kon bellen
Hoi Tine1964,
Het Forum is bedoeld om online klanten te helpen en waarop klanten elkaar kunnen helpen. Dit is de reden dat we vragen graag zoveel mogelijk via het Forum willen afhandelen.
We hebben nogmaals je verbruiksoverzicht bekeken en zien dat je ook vandaag een aantal keer hebt gebeld naar de nummers 0616001200 en 0616001233. Zoals al eerder is aangegeven zijn dit niet de nummers van de Simyo Klantenservice/ Voicemail. Je kunt de Klantenservice bereiken door te bellen naar 1200. Om je voicemail in te stellen dien je te bellen naar 1233. Je dient dus alleen de 4-cijferige nummers (1200 of 1233) in te toetsen op je toestel gevolgd door de (groene) bel-knop.
Groetjes,
Manisha
Het Forum is bedoeld om online klanten te helpen en waarop klanten elkaar kunnen helpen. Dit is de reden dat we vragen graag zoveel mogelijk via het Forum willen afhandelen.
We hebben nogmaals je verbruiksoverzicht bekeken en zien dat je ook vandaag een aantal keer hebt gebeld naar de nummers 0616001200 en 0616001233. Zoals al eerder is aangegeven zijn dit niet de nummers van de Simyo Klantenservice/ Voicemail. Je kunt de Klantenservice bereiken door te bellen naar 1200. Om je voicemail in te stellen dien je te bellen naar 1233. Je dient dus alleen de 4-cijferige nummers (1200 of 1233) in te toetsen op je toestel gevolgd door de (groene) bel-knop.
Groetjes,
Manisha
Hoi Tine1964, Het Forum is bedoeld om online klanten te helpen en waarop klanten elkaar kunnen helpen. Dit is de reden dat we vragen graag zoveel mogelijk via het Forum willen afhandelen. We hebben nogmaals je verbruiksoverzicht bekeken en zien dat je ook vandaag een aantal keer hebt gebeld naar de nummers 0616001200 en 0616001233. Zoals al eerder is aangegeven zijn dit niet de nummers van de Simyo Klantenservice/ Voicemail. Je kunt de Klantenservice bereiken door te bellen naar 1200. Om je voicemail in te stellen dien je te bellen naar 1233. Je dient dus alleen de 4-cijferige nummers (1200 of 1233) in te toetsen op je toestel gevolgd door de (groene) bel-knop. Groetjes, Manishaik druk alleen 1200 in en verder niet ik weet niet hoe ik dit kan veranderen ik doe die andere nummers niet dus rara hoe kan dit
ik heb inmiddels het klantenservice volledig maar van me telefoon gewist maar nog steeds heb ik na 1233 te hebben gedaan de fout melding dat mijn telefoonnummer niet word geaccepteerd ik heb nu weer een voicemail staan kreeg melding dat ik hem snel moet afluisteren anders vervalt deze ook aar als jullie me niet geliven dat ik alleen 1200 en 1233 in tik dan ben ik dus een leugenaar dan ga ik snel kijken naar een andere provider en laat hun de zaken van hier maar over nemen dit is gewoon belachelijk ik word het een beetje zat maar ja zal straks ook wel weer aan mij liggen dat ben ik wel gewend, als ik weet dat het goed gaat dan ga ik hier niet neeer zettgte3n dat hret niet gaat6
\ pffff ben nu zo boos
\ pffff ben nu zo boos
Hoi Tine1964,
Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. In de aantekening zie ik staan dat er contact is geweest met de technische dienst zodat wellicht achterhaalt kan worden waar het aan ligt. Netwerktechnisch staat je aansluiting goed op het systeem. Het ligt er niet aan dat er technisch gezien iets niet goed is doorgegeven nadat je over bent gestapt naar Simyo. Wat vaker een oorzaak blijkt te zijn is dat de snelkeuze instellingen niet goed staan ingesteld op het toestel.
Daarom ben ik benieuwd wat er gebeurt wanneer je de simkaart in een ander toestel plaatst en dan belt naar 1233. Kan je me laten weten wat je dan ervaart?
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. In de aantekening zie ik staan dat er contact is geweest met de technische dienst zodat wellicht achterhaalt kan worden waar het aan ligt. Netwerktechnisch staat je aansluiting goed op het systeem. Het ligt er niet aan dat er technisch gezien iets niet goed is doorgegeven nadat je over bent gestapt naar Simyo. Wat vaker een oorzaak blijkt te zijn is dat de snelkeuze instellingen niet goed staan ingesteld op het toestel.
Daarom ben ik benieuwd wat er gebeurt wanneer je de simkaart in een ander toestel plaatst en dan belt naar 1233. Kan je me laten weten wat je dan ervaart?
Groetjes,
Alex
alles is al opgelost het item kan gesloten worden
Bedankt voor je terugkoppeling Tine1964.
We laten topics meestal open zodat anderen forumbezoekers hier eventueel ook hun vraag kunnen stellen of het antwoord op hun vraag terug kunnen vinden.
Groetjes,
Alex
We laten topics meestal open zodat anderen forumbezoekers hier eventueel ook hun vraag kunnen stellen of het antwoord op hun vraag terug kunnen vinden.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.