.

Nummer geblokkeerd vanwege administratieve reden

  • 19 April 2013
  • 6 reacties
  • 674 Bekeken

Ik probeerde te bellen en nu schijn mijn nummer om administratieve reden geblokkeerd. Ik zie op mijn simyo profiel dat ik va. 57,00 euro in de min sta. Op 16 april staat dat ik voor ruim € 60,- internetkosten heb gemaakt, ik zou niet weten hoe dat komt. Wat te doen, ik kan vanwege omstandigheden niet zonder gsm de deur uit. Hoe ken dit.

6 reacties

Ik heb gewooj mijn rekeningen betaald en nog wordt hij niet aangesloten ik heb al maanden gezeik met die simyo ben blij als mijn abb erop zit
Reputatie 7
Badge +9
@Tonwesterhof,

Er kunnen hier twee zaken spelen (of een combinatie hiervan) je hebt betalingsachterstand of je hebt hoogverbruik.
In de links staat wat je moet doen.
Als gewoon gebruiker van Simyo kan ik niet zien wat er precies aan de hand is, maar dit lijken me de meest waarschijnlijke redenen.
Reputatie 7
Badge +9
@priscillavolder,

Ik neem aan dat je contact hebt opgenomen met de helpdesk?
Jammer genoeg zal je pas maandag weer contact kunnen opnemen omdat het nu weekend is.
Nee, nog geen contact opgenomen mar er zit niets anders op. Ik heb mijn profiel zelfs op automatisch opwaarderen staan. Vandaag zijn wel mijn maandelijkse internetkosten er af gehaald. De laatste keer dat ik heb gebeld was 4 april, de laatste opwaardering op 6 april, ik heb serieus niet gebeld na de laatste opwaardering.
Badge +6
Nee, nog geen contact opgenomen mar er zit niets anders op. Ik heb mijn profiel zelfs op automatisch opwaarderen staan. Vandaag zijn wel mijn maandelijkse internetkosten er af gehaald. De laatste keer dat ik heb gebeld was 4 april, de laatste opwaardering op 6 april, ik heb serieus niet gebeld na de laatste opwaardering.

Hoi Tonwesterhof,

Ik zie in het systeem dat er automatisch word opgewaardeerd. Mocht de aansluiting nog in de min staan nadat er is opgewaardeerd wordt er 24 uur later nogmaals opgewaardeerd. Simyo waardeert uit veiligheidsredenen 1 keer per 24 uur automatisch op. Ik zie dat je handmatig zelf hebt opgewaardeerd en dat je nu gebruik kan maken van je aansluiting.
Badge +6
Ik heb gewooj mijn rekeningen betaald en nog wordt hij niet aangesloten ik heb al maanden gezeik met die simyo ben blij als mijn abb erop zit

Hoi Priscillavolder,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Reageer