Skip to main content
Hoi,



als ik mijn SIM kaart doorschakel naar een andere en er belt iemand naar dat doorgeschakelde nummer dan zie ik de beller in het display.

Ik zou graag het nummer van de doorgeschakelde SIM willen zien dan weet ik namelijk dat dit een bepaalde beller is.



Hoe?
Hoi,



als ik mijn SIM kaart doorschakel naar een andere en er belt iemand naar dat doorgeschakelde nummer dan zie ik de beller in het display.

Ik zou graag het nummer van de doorgeschakelde SIM willen zien dan weet ik namelijk dat dit een bepaalde beller is.



Hoe???????????????????????????????




Hoi Mobiele Bandenservice,



Simyo kan geen telefoonnummers doorschakelen. Dit kun je zelf instellen op je eigen toestel. Uit je berichtje begrijp ik dat je dat hebt gedaan, en dat je bij binnenkomende gesprekken het nummer ziet van degene die je belt. Niet van de doorschakeltelefoon, zoals je graag zou willen. Ik vrees dat ik je daar niet mee kan helpen.

Wellicht is het handig om hier toch de types toestel te vermelden waarmee je doorschakelt. Misschien hebben andere forumgebruikers dan tips voor je, hoe je kunt zien of een telefoontje via doorschakeling binnenkomt.



Groetjes,

Charlene

Reageer