Skip to main content
antwoord

Nummer buiten gebruik na activatie en nummerbehoud, wat kan ik doen?

  • December 23, 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Vandaag is mijn nummer vanaf KPN overgezet naar Simyo en simkaart geactiveerd. Tot op heden heb ik nog geen bereik en geeft hij aan dat het nummer buiten gebruik is. Hoe en wanneer wordt dit opgelost?

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Nandaa,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen bereik hebt!

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega's van de klantenservice. Ik zie dat het inmiddels opgelost is en dat je ook gebruik maakt van je aansluiting. Hopelijk werkt alles nu naar behoren. En zo niet, dan hoor ik het graag! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • December 27, 2023

Hoi @Nandaa,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen bereik hebt!

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega's van de klantenservice. Ik zie dat het inmiddels opgelost is en dat je ook gebruik maakt van je aansluiting. Hopelijk werkt alles nu naar behoren. En zo niet, dan hoor ik het graag! 🙂

Groetjes,
Roeqajja