.

Beantwoord

Nummer blokkeren

  • 7 February 2013
  • 6 reacties
  • 771 Bekeken

Badge
Hallo simyo,

Ik word al een tijdje lastig gevallen door een mobielnummer en ik vroeg me af of het mogelijk is om deze te blokkeren via jullie.
Via mijn samsung heb ik het al wel voor elkaar gekregen om inkomende oproepen van deze persoon te weigeren, maar ik wil ook graag geen sms berichten meer van deze persoon ontvangen.

Daarbij dus mijn vraag of er een service is die nummers die overlast veroorzaken geblokkeerd kunnen worden. 

Met vriendelijke groet, Mayke Lemmers
icon

Beste antwoord door Wayne 8 February 2013, 13:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Wat vervelend. Ik kan niet voor Simyo praten wat de mogelijkheden zijn. Normaal gesproken krijg jij geen gegevens van de dader, maar stuurt je provider een brief naar deze persoon met het dringende verzoek om ermee te stoppen.

Er zijn verschillende antivirus apps met ruime mogelijkheden om oproepen en berichten van een bepaalde afzender te blokkeren. Je plaatst simpelweg een afzender met 1 (of 2) klikken op je blacklist en geen oproep en bericht zullen je van die afzender nog bereiken.

Succes!
Badge
Wat vervelend. Ik kan niet voor Simyo praten wat de mogelijkheden zijn. Normaal gesproken krijg jij geen gegevens van de dader, maar stuurt je provider een brief naar deze persoon met het dringende verzoek om ermee te stoppen.

Er zijn verschillende antivirus apps met ruime mogelijkheden om oproepen en berichten van een bepaalde afzender te blokkeren. Je plaatst simpelweg een afzender met 1 (of 2) klikken op je blacklist en geen oproep en bericht zullen je van die afzender nog bereiken.

Succes!


Heel erg bedankt voor je antwoord, ik zal eens kijken of zo'n app uitkomst biedt voor mijn situatie. 

M.v.g.
Reputatie 1
Badge +2
Ik gebruik zelf Comodo Antivirus. Dit is een gratis app voor (in elk geval) Android. Werkt top en heeft vele functies waaronder het blokkeren van binnenkomende oproepen en berichten van een specifieke afzender.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mayketjee,

Naast de tip van KPNfreak, vind je het antwoord van Simyo op jouw vraag in dit topic.
Badge
Heel erg bedankt voor de antwoorden. Echter ken ik de persoon die mij lastig valt, maar met deze wil ik geen contact meer mee hebben. Daarom is de app een goede oplossing voor mij. Fijn dat er ook een service is voor onbekende bellers, mocht ik dit nodig hebben in de toekomst dan houd ik dit in mijn achterhoofd.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval.

Reageer