.

Beantwoord

Nummer blokkeren

  • 20 June 2012
  • 3 reacties
  • 518 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik wordt sinds een week ernstig gestalk op mijn simyo abbo, ik krijg SMS'jes en telefoontjes
10a20 per dag en vooral in de avond en s'nachts

Hoe kan ik dit laten blokkeren, het gaat om een Duits mobiel nummer en sinds een paar dagen belt ie alleen nog maar geheim
sms zie ik uiteraard wel het nummer, nummer begint met 0049 15...................
Wat kan simyo voor mij doen ik hoop dat ik dit nummer/abbo kan behouden.

mvg,
Dennis
icon

Beste antwoord door Alex 22 June 2012, 15:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dennis010,

Je kunt vanuit je toestel (meestal bij oproepinstellingen) individueel nummers blokkeren. Simyo kan dit echter niet voor je doen. Je kunt het best even de handleiding van je toestel er bij pakken.

Groetjes,

Alex
Badge
blokkeert ie dan ook de het nummer als de persoon met datzelfde nummer geheim belt ???

ik wordt namelijk gestalkt met bedreigingen erbij, als jullie niks kunnen doen zal ik mijn abbo op moeten zeggen wat ik erg jammer vind "ik ben al enige jaren klant"

andere providers kunnen namelijk WEL helpen als ik bij hun een abbo zou hebben

mvg,
Dennis
Reputatie 2
Badge +4
Beste Dennis,

Je kunt ook in je toestel een blokkade instellen voor geheime nummers. In dit geval zullen ook oproepen met een geheim nummer worden geblokkeerd. Als je ook een blokkade instelt voor het nummer van de betreffende persoon zul je niet meer lastig gevallen kunnen worden.

Groetjes,

Manisha

Reageer