Skip to main content
ik heb eerst een poging gedaan om over te stappen van simyo prepaid naar simonly, bij veelgestelde vragen staat dat ik zonder een nieuwe simkaart te bestellen kan overstappen naar een abonnement, dit zou via overzicht gaan terwijl ik daar alleen een nieuw abonnement kan afsluiten.

vervolgens heb ik een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud, ik krijg vervolgens een email  waarin staat dat mijn vorige provider ( simyo zelf) momenteel mijn nr. niet kan omzetten naar simyo kaart.de reden is andere providerservice



als ik wil inloggen met mijn nieuwe nummer wat ik alvast heb gekregen in een email,  moet ik eerst de simkart activeren voor dat ik iets anders kan.

deze simkaart heb ik nog niet binnen en ben ik ook niet van plan te activeren zolang ik mijn nummer niet kan behouden, dit is ook de enige reden waarom ik bij simyo blijf zodat ik 100% zeker mijn nr. kan behouden.



ik heb een vermoeden dat het misschien te maken heeft met dat ik momenteel een dagbundel internet heb totdat ik mijn abonnement kan gebruiken,

wie kan mij hier info over geven



bij voorbaat dank 

jeroen
Hoi Jeroennr,



Welkom op het forum!



Ik raad je aan om de simkaart retour te sturen op het moment dat je deze in ontvangst hebt genomen. Je dient via je persoonlijke Simyo pagina over te stappen van prepaid naar abonnement. Onder het tabblad 'Overzicht' kun je klikken op 'Overstappen naar een sim only abonnement'. Binnen twee werkdagen wordt je huidige prepaid simkaart omgezet naar een abonnement.
hallo esma

 

ik heb ondertussen de nieuwe simkaart al geactiveerd aangezien er op mijn.simyo.nl/status stond dat het nummerbehoud in behandeling is genomen, ondertussen ben ik 6 dagen verder en kan nog altijd geen gebruik maken van mijn abonnement terwijl ik wel al vanaf 1 februari moet betalen, kan ik deze simkaart toch nog terugsturen ondanks dat hij geactiveerd is? of moet ik nu andere stappen ondergaan?
Hey jeroenr,



Wij zullen jouw nummerbehoud alsnog uit gaan voeren op 11-02-2013. Vanaf dit moment gaat jouw abonnement ook in. Je kan de simkaart vanaf dat moment in gebruik nemen.

Reageer