Skip to main content
Hallo,



Ik heb nu al een jaar een abonnement bij jullie en ik vertrek volgende week voor 6 maanden naar het buitenland. Dus ik heb prepaid aangevraagd en het abonnement door jullie laten stoppen. Ik heb vandaag een nieuw simkaart ontvangen met een tijdelijk telefoonnummer. Wanneer gaat dit nummer in? Tot wanneer is dit nummer en wanneer wordt mijn abonnement gestopt en kan ik gebruikmaken van prepaid?



Gr.

Mimi
Het duurt 5 werkdagen voordat je oude telefonnummer is overgezet naar je prepaid aansluiting. Ik weet echter niet of je met een jaarabonnement tussendoor over kan stappen naar een prepaid aansluiting of dat je eerst je simonly looptijd tot het einde van een jaar moet uitzitten.



Graag hoor ik dit van een moderator.



Alvast bedankt.
Hi Mimi me,



Ik heb even teruggezocht op je (gewijzigde) telefoonnummer en vervolgens op adres en nummerbehoud, maarrr... 6 januari wordt je nummer overgezet. Als het goed is heb je dit ook al in de mail gekregen van onze afdeling Nummerbehoud.



Hier dan nog 1 tip voor de tijd die je in het buitenland zit: Stuur vóórdat je 6 maanden je nummer niet gebruikt hebt even een smsje met je simkaart of via Mijn Simyo. Prepaid aansluiting blijven zonder verbruik 6 maanden 'in de lucht', namelijk.



Je jaarcontract was al afgelopen, dus kon je gelukkig snel overstappen :)



Martijn®️; dank voor de de hulp!

Mimi me; veel plezier in het buitenland!

Reageer