Ik heb ontzettend veel spijt dat ik in september voor Simyo heb gekozen. Allereerst is er van alles misgegaan met het nummerbehoud. Is het nou zo moeilijk om een nummer over te nemen? blijkbaar bij Simyo wel, want jullie hebben er echt een potje van gemaakt! Wanneer ik jullie hierover wil spreken, sta ik 45 min in de wacht!! sterker nog in totaal heb ik 29 keer gebeld!! en heb ik jullie maar liefst 1 keer te pakken gekregen. Als je denkt dat je het ergste gehad denkt te hebben, zie ik dat simyo 129 euro van mij rekening heeft afgeschreven, voor een abonnement dat 19.95 moet kosten. In de specificaties staat dat simyo ieder gesprek van mij in rekening heeft gebracht. Waar is dan het mobiel abonnement voor?? Ik heb dit bedrag laten storneren, en ben de moed in SImyo verloren.
Graag zie ik enige actie vanuit jullie kant, want bellen?! dat doe ik jullie dus echt niet meer!Â
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie