.

Beantwoord

Nu al spijt van mijn overgang naar Simyo

  • 4 December 2012
  • 1 reactie
  • 474 Bekeken

Beste,

Ik heb ontzettend veel spijt dat ik in september voor Simyo heb gekozen. Allereerst is er van alles misgegaan met het nummerbehoud. Is het nou zo moeilijk om een nummer over te nemen? blijkbaar bij Simyo wel, want jullie hebben er echt een potje van gemaakt! Wanneer ik jullie hierover wil spreken, sta ik 45 min in de wacht!! sterker nog in totaal heb ik 29 keer gebeld!! en heb ik jullie maar liefst 1 keer te pakken gekregen. Als je denkt dat je het ergste gehad denkt te hebben, zie ik dat simyo 129 euro van mij rekening heeft afgeschreven, voor een abonnement dat 19.95 moet kosten. In de specificaties staat dat simyo ieder gesprek van mij in rekening heeft gebracht. Waar is dan het mobiel abonnement voor?? Ik heb dit bedrag laten storneren, en ben de moed in SImyo verloren.

Graag zie ik enige actie vanuit jullie kant, want bellen?! dat doe ik jullie dus echt niet meer! 
icon

Beste antwoord door Alex 6 December 2012, 16:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ilduce,

Ik heb je aansluiting bekeken. Je verbruik valt niet binnen de bundel omdat je abonnement nog niet is ingegaan. Je abonnement is nog niet ingegaan, omdat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen. Als je gebruik maakt van nummerbehoud, gaat het abonnement pas in op het moment dat het telefoonnummer is overgezet. Tot die tijd bel je met het tijdelijke telefoonnummer tegen de buiten de bundel tarieven. Wij vragen in de mail waarin de informatie staat dat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen om contact op te nemen met Simyo. Wij weten immers niet of je het abonnement alsnog wilt laten ingaan met het tijdelijke telefoonnummer of dat je een nieuwe nummerbehoud aanvraag wilt indienen. Ik raad je wel aan om de factuur alsnog te betalen anders wordt deze doorgestuurd naar het incassobureau.

Daarom zou ik graag willen weten of je alsnog je nummerbehoud aanvraag wilt indienen of dat je je tijdelijke telefoonnummer wil laten activeren tot je definitieve nummer. Kun je mij een privé bericht sturen met hetgeen wat je wilt.

Groetjes,

Alex

Reageer