Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieNr geporteerd, PUK werkt maar PIN niet
Ik ben overgestapt van Tringg naar Simyo met nummerbehoud. Gister nieuw simkaart in gebruik genomen, vandaag werd nummer omgezet. Na het uitzetten van de telefoon werkte mijn PIN code niet meer. Nu 6e poging PUK (gaat goed) en telkens boodschap dat PIN wijzigen niet is toegestaan. De vorige PIN van mijn telefoon werkt niet en de PIN uit de Welkomst email van Simyo werkt ook niet.....
Welkom op het forum Topsi00,
Volgens onze gegevens heb je vandaag contact met onze klantenservice gehad. Zou je mij kunnen laten weten of alles hiermee verholpen is?
Volgens onze gegevens heb je vandaag contact met onze klantenservice gehad. Zou je mij kunnen laten weten of alles hiermee verholpen is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.