.

Vraag

Nog steeds geen telefoon

  • 17 April 2012
  • 1 reactie
  • 358 Bekeken

Badge
Goedemorgen,
Ik heb zaterdag al een berichtje gestuurd en nog steeds geen antwoord gehad Ik vind dit erg vervelend ik heb nl. al vanaf zaterdag geen telefoon En vind het toch wel heel fijn als ik bereikbaar ben. Ook heb een nog een moeder die een stuk ouder is en me nu niet kan bereiken. Diverse keren heb ik jullie proberen te bereiken , maar ook jullie telefoondienst ligt eruit. Dit neemt nu toch wel erg vervelende gevolgen aan. En ik hoop ook dat er heel snel wat aan gedaan wordt. Mijn ticker nr is 23929. Ook wil ik graag weten wat de vergoeding voor deze ellende is ik heb m'n mobiel nl dagelijks nodig.
Hoop echt heel snel iets te vernemen.

gr Joke

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Joke,

Volgens de email conversatie kunt u inmiddels weer gebruik maken van de aansluiting. Ook zien we aan uw verbruik dat u de simkaart weer kunt gebruiken. Het is voor ons niet traceerbaar of het probleem bij Simyo heeft gelegen of dat dit te maken heeft gehad met bijvoorbeeld uw toestel. Simyo heeft geen storing gehad m.b.t. het wel of niet hebben van bereik. Wij kunnen u derhalve niet tegemoet komen.

Groetjes,

Alex

Reageer