.

Beantwoord

Nog geen portering en vraag aantal mb

  • 8 October 2012
  • 1 reactie
  • 311 Bekeken

Per vandaag ben ik over naar Simyo met nummerbehoud. Keurig gisteren van oude provider sms met bericht stopzetten dienst per middernacht. Van simyo niet de beloofde herinneringsmail ontvangen. Portering is ook nog niet ok want kan niet bellen en gebeld worden met oude nummer. Misschien in loop van de dag? Verder bevreemd het mij dat ik volgens verbruik gegevens al 45 mb heb verbruikt van de 200 mb terwijl ik gisteren pas de simyo simkaart heb geplaatst. Zeer vreemd temeer omdat dit normaal ongeveer mijn verbruik voor een hele maand is. Genoeg vraagtekens dus, al op dag 1. Moet snel opgelost zijn want heel veel geduld heb ik niet met dit soort dingen.
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 14:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Micveenstra,

Volgens onze gegevens is het telefoonnummer per 8/10 over gezet en is er een email met deze informatie op 7/10 gestuurd naar het opgegeven email adres. Is deze wellicht in je ongewenste mail/spam terecht gekomen?

Je hebt voor deze maand minder mb's en minder belminuten gekregen. In dit topic wordt uitgebreid uitgelegd waarom dit het geval is.

Zijn je vragen hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer