.

Beantwoord

No service melding

  • 19 October 2012
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Badge
Vanaf 18 oktober kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Meerdere keren via de telefoon van mijn vrouw en zoon (beide ook Simyo abonnees) met Simyot gebeld. Abusievelijk was mijn account opgeheven. Oorzaak onbekend.  Mij werd beloofd dat tussen 2 en 3 in de middag de account zouden worden hersteld. Intussen is het vrijdagmorgen 19 oktober en nog steeds kan ik niet bellen. Wie helpt mij?
icon

Beste antwoord door Arie 22 October 2012, 17:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste brabom,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer