Skip to main content
Sinds 1 okt ben ik overgestapt naar een andere abonnement (binnen Simyo) met nummerbehoud. Ik heb alle instructies gevolgd en mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Alles werkte prima voor ongeveer 1 uurtje.. hierna heb ik 'No service' gekregen. Ik heb mijn telefoon aan/uit gedaan zonder geluk. Ik heb vandaag ook geen bereik. Ik zie dat meerdere mensen dit probleem hebben, kan er aub naar gekeken worden.
.....geen reactie.....
Beste Warren,



Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient Je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.



Groetjes,



Arie
Hi Arie,



Ik heb mn toestel uit en weer aan gezet zonder geluk, ik krijg nogsteeds 'No service'.
..5 dagen zonder service.. dit gaat echt te traag
Beste Warren,



Alle gegevens staan bij ons goed ingesteld op het netwerk. Wij adviseren je de simkaart in een ander toestel uit te proberen. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het een simkaart of een toestel gerelateerd probleem is. Graag vernemen wij de uitkomst.



Groetjes,



Arie
Hi Arie,



Ik heb weer signaal maar geen internet, ik zie geen 3G of edge icoon.Ik heb een iPhone 4 en heb alle instructies al doorgenomen om het werkend te krijgen.

(instructies die hier staan)

https://forum.simyo.nl/iphone-72/faq-stel-internet-op-mijn-iphone4-875/Is er iets anders dat ik moet doen om mijn internet terug te krijgen?
Hoi Warren,



Ik heb je gegevens voor de zekerheid laten resetten op het netwerk. Als je je toestel uit/aan zetten en nagaan of het werkt? Netwerktechnisch zou niets de werking van internet op je mobiel in de weg mogen staan.



Groetjes,



Alex

Reageer