Skip to main content

.

Ik heb recent een Redmagic 9s Pro aangeschaft als vervanger van mijn Samsung s22 Ultra.
Ik gebruik een sim only abo van Simyo. Op mijn samsung ervaarde ik geen problemen, ik deed mijn simkaart erin, en de telefoon maakte automatisch verbinding met het netwerk van simyo/kpn.

Gisteren heb ik de simkaart in de redmagic gedaan.
Ik was heel de dag thuis, dus had er geen erg in, tot ik buiten achterkwam dat ik niet kan bellen en geen toegang tot het internet heb. De telefoon herkent wel de simkaart, er staat simyo, maar het werkt niet.
Mijn vrouw heeft ook simyo, ook haar simkaart gebruikt in de redmagic, ook geen succes.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Werkt jouw simkaart wèl in haar telefoon @Adem76 ?

 


Werkt jouw simkaart wèl in haar telefoon @Adem76 ?

 

ja dat wel


Dan ligt het dus aan (een instelling van) je telefoon @Adem76 

Probeer binnen je telefoon de netwerkinstellingen te resetten.

 


Hoi @Adem76,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de sim het niet doet in je toestel.

Zoals @J.D.L. aangaf ligt het probleem waarschijnlijk aan je toestelinstellingen aangezien de sim wel in een ander toestel werkt. Bedankt voor je hulp! 😊 

Loop de instellingen dan ook even goed na. Vergelijk deze eventueel met het toestel van je partner. Je kan ook nog de stappen in onze toestelhulp raadplegen.

Ik hoor graag of het is gelukt.

Groetjes,
Ashley


Reageer