Ik ben van KPN naar Simyo overgestapt met nummerbehoud. Gisteren zou het tijdelijke nummer op de simkaart, die ik van jullie ontvangen heb, omgezet zijn naar mijn 'oude'KPN nummer. Echter dit is niet gelukt. Ik kan op mijn Simyo wel inloggen met het nummer van nummerbehoud en zie mijn bundel etc. Aan mijn simkaart is echter nog steeds het tijdelijke nummer gekoppeld en als ik mn ‘oude’ nummer bel is dit buitengebruik.
Gisteren heb ik hierover diverse malen contact gehad via Whatsapp met Rudanya, zij heeft een reset uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen. Ik heb haar gistermiddag om 15.32 nog hierover geappt maar niets meer vernomen.
Zoals ook aan haar gemeld. Ik kan dus alleen op internet en whatsapp als ik wifi heb. Ik heb met het tijdelijke nummer geen dataverbinding.Ik kon online ook niets instellen, want mijn simyo met het tijdelijke nummer werkt niet meer.
Het nummer van nummerbehoud gebruik ik ook zakelijk en mijn cliënten kunnen mij dus niet bereiken en nieuwe cliënten die mij bellen krijgen te horen dat het nummer niet in gebruik is. Als ze mij appen moet ik wel wifi hebben om het te lezen. Ik loop hierdoor dus mogelijk inkomen mis.
Hoe zit het met de extra kosten omdat ik nu niet via mijn bundel bel.
Ik heb jullie via Whatsapp en Messenger benaderd. En vind het een slechte zaak dat ik na een paar uur tot bijna een dag nog geen teugkoppeling heb. Ik moet werken dus kan geen 10 tot 20 minuten in de wachtrij gaan staan om iemand telefonisch te spreken. Graag z.s.m. terugkoppeling over de stand van zaken, hoe lang jullie verwachten dat dit gaat duren en of er een andere tijdelijke oplossing is, waarbij mijn oude nummer even wordt doorgeschakeld en ik op whats app kan.