Beste Simyo,
Vanochtend heb ik de nieuwe simkaart die ik ontvangen had geactiveerd en de oude geblokkeerd.
De eerste 1,5 uur deed mijn nieuwe simkaart het, maar nu is mijn simkaart geblokkeerd voor inkomende en uitgaande gesprekken.
Waar ligt dit aan? Heb ik bij instellingen iets verkeerd gedaan? Mijn nieuwe abonnement is gestart, ik heb nog voldoende belminuten en de facturen zijn gewoon betaald?
Wat kunnen we hieraan doen? Ik zit nu thuis zonder werkende telefoonlijn?
Ik hoor het graag.
Groeten, Linda
Bladzijde 1 / 1
Hoi linda-cremers, welkom op het Simyo forum :)
De activatie van je nieuwe simkaart zie ik terug. Er is ook een e-mail gestuurd met je nieuwe pin- en pukcode. Heb je je telefoon al uit- en aangedaan? En handmatig het KPN netwerk geselecteerd. Dit kan namelijk ook helpen :)
Voor de volledigheid heb ik je simkaart gereset. Het is hiervoor belangrijk dat je je telefoon uit- en aanzet. Zo gaat je simkaart zich aanmelden met de nieuwe instellingen. Wanneer het niet werkt, wil je je simkaart dan testen in een andere telefoon?
Laat je weten of het helpt? 🙂
De activatie van je nieuwe simkaart zie ik terug. Er is ook een e-mail gestuurd met je nieuwe pin- en pukcode. Heb je je telefoon al uit- en aangedaan? En handmatig het KPN netwerk geselecteerd. Dit kan namelijk ook helpen :)
Voor de volledigheid heb ik je simkaart gereset. Het is hiervoor belangrijk dat je je telefoon uit- en aanzet. Zo gaat je simkaart zich aanmelden met de nieuwe instellingen. Wanneer het niet werkt, wil je je simkaart dan testen in een andere telefoon?
Laat je weten of het helpt? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.