Skip to main content
Krijg je een nieuwe sim  bij het overstappen van Low call naar een abonnement? En hoeveel kost dat eventueel?



Kees
Hoi Keessie,



Als je wilt overstappen van een Simyo Lowcall aansluiting naar een abonnement, moet je een nieuwe bestelling doen en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Je ontvangt dan ook een nieuwe simkaart.



Let op! Als je het nummerbehoud formulier invult, voer dan bij het te behouden telefoonnummer een fictief telefoonnummer in (vb. 0612345678). Vervolgens dien je een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] te sturen zodat het hier intern aangepast kan worden. Als je een nieuw abonnement afsluit, betaal je eenmalige aansluitkosten (€ 14,99). Nummerbehoud is gratis.



Groetjes,



Alex
Wordt lowcall bij nummerbehoud automatisch overgezet naar het abonnement of moet je lowcall stopzetten bij het eerste gebruik van het abonnement?
Nee, je lowcall abonnement wordt stopgezet door Simyo. Jij hoeft niets te beëindigen. Een verzoek tot nummerbehoud houdt immers niets anders in dan het verzoeken tot beëindiging van je vorige abonnement. Dit verzoek dient de nieuwe provider in.
Wordt lowcall bij nummerbehoud automatisch overgezet naar het abonnement of moet je lowcall stopzetten bij het eerste gebruik van het abonnement?



Hoi Ssimyo,



Welkom op het forum!

Wanneer je met nummerbehoud wilt overstappen van je lowcall aansluiting naar een Simyo abonnement dan vraag je nummerbehoud aan. Met het nummerbehoud wordt de lowcall aansluiting automatisch opgezegd.



@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer