Skip to main content
Beste Simyo,



Ik ben per 1-10 een nieuwe klant en per vandaag zou mijn nummer worden overgezet (nummerbehoud).

Ik heb gisteren mijn simkaart geactiveerd en vanmorgen de oude simkaart vervangen door die van jullie.

Tot op heden ben ik zowel niet bereikbaar op mijn eigen nummer  (0655393838)als op mijn tijdelijke nummer (0682001177).

Hoe lang gaat dit nog duren?



Met vr. gr S. van der Aa
Beste Simyo



Ik ben per 1-10 over gestapt naar een andere bundel ,maar ben niet bereikbaar op geen een telefoonnummer .

Dan kan ik maar beter het contract opzegen per direct.....

sturen wel simkaart maar geen pin code ,alles blijft het zelfde maar ook dat gaat niet luken 



Tonny schellings 
Beste saa1980,



Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.



Groetjes,



Arie
Beste Tonny1963,



Uit onze gegevens blijkt dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dit kan je doen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Vervolgens dien je je simkaartnummer in te vullen. Hierna is de simkaart actief en krijg je de pin en pukcode te zien.



Groetjes,



Arie

Reageer