Nummerportering naar Simyo is afgewezen door mijn vorige provider met de reden 61 | ot | 15-04-2013.
Ik heb navraag gedaan bij Vodafone en heb vernomen waarom mijn nummer niet direct overgezet kan worden naar Simyo.
Het is een zakelijk abonnement en heeft een opzegtermijn van 3 maanden; dus 15-04-2013 is de datum waarop het wel kan.
Waar kan ik mijn aanvraag voor nummerbehoud bij Simyo corrigeren naar deze datum ? Heeft u hier een nieuw formulier voor ?Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi Zoutje,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een zakelijk abonnement van Vodafone wilt overzetten naar Simyo. Opzegtemijn van een zakelijk abonnement is 3 maanden. Ik zal een nieuw verzoek laten indienen voor 15 april om je telefoonnummer over te nemen.
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een zakelijk abonnement van Vodafone wilt overzetten naar Simyo. Opzegtemijn van een zakelijk abonnement is 3 maanden. Ik zal een nieuw verzoek laten indienen voor 15 april om je telefoonnummer over te nemen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.