Skip to main content
Hallo simyo.

Ik ben benieuwd of het mogelijk is mijn abbonoment sim only naar een prepaid kaartje te veranderen?



Wanneer dit niet kan is het dan mogelijk op mijn abbonoment ene nieuw nummer te krijgen maar het oude nummer dan over te zetten naar een prepaid?



Groet

Joelle
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-een-simyo-sim-only-abo-1
Al ben ik geen simyo...

Is opzeggen en daarna met een nieuw nummer en simkaart voor prepaid niet gunstiger?

Je krijgt dan 2.50 euro extra als kado bovenop de 5 euro die je betaalt, uitgaande van de huidige situatie tenminste.



Het is maar een gedachte van mij, de keuze kan alleen jij maken voor jezelf. :rolleyes: 



Groet,

Friesian
Hoi Joelle22, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Bellen. Zo blijft het forum overzichtelijk.



Ik zie dat Scotsman een goede link heeft toegevoegd. Hier vind je inderdaad genoeg informatie over het overstappen 😮



Je kunt een Prepaid bestelling plaatsen met nummerbehoud via onze website. Via de e-mail ontvang je je overstapdatum. Op deze dag wordt je nummer overgezet naar je Prepaid simkaart.



Ook zal je Sim Only abonnement automatisch worden stopgezet. Aangezien je een maandabonnement hebt, kun je elke maand overstappen. Het is daarnaast niet mogelijk om een nieuw nummer te krijgen om je Sim Only abonnement en je eigen oude nummer op een nieuwe Prepaid simkaart.



Hebben we je vraag hiermee beantwoord?



@Scotsman; bedankt voor je link! Als je iets van het antwoord had toegevoegd, kon ik je reactie markeren ;)



@Friesian; ook bedankt voor je reactie 🙂

Reageer