Skip to main content
Beste medewerker,



Alvast mijn excuses als ik hier niet op de goede plek in het forum mijn vraag stel, ik ben hier nog zo niet bekend mee.

Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe mobiel gekocht, echter heeft deze een micro sim nodig ipv een normale zoals in mijn oude.

Die micro sim zou ik graag opgestuurd zien worden, en daarnaast zou ik ook graag mijn nummer willen wijzigen maar wel hetzelfde abonnement houden indien dat mogelijk is?



Mvg Teun Uit de Weerd
Dat kan Teun,

een moderator zal hier morgen op antwoorden.



🙂
Hoi teun_udw, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Bellen'. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Leuk dat je je vraag via het forum stelt 🙂 Je kunt een micro simkaart bestellen. Deze bestel je via Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.



Ook is het mogelijk om een nieuwe nummer aan te vragen. Dit kun je doen via deze weg 😉 Hiervoor wordt wel € 5,- gerekend. Als je akkoord gaat met deze kosten, zorg ik er voor dat je een nieuwe nummer krijgt. Laat je het weten of je akkoord gaat?

Je krijgt hierna je nieuwe nummer per e-mail toegestuurd. Zodra je het nieuwe nummer ontvangt, gaat deze gelijk in.



Geef je het door?



@koorelle; bedankt voor je opmerking 🙂
Hoi teun_udw, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Bellen'. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Leuk dat je je vraag via het forum stelt 🙂 Je kunt een micro simkaart bestellen. Deze bestel je via Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.



Ook is het mogelijk om een nieuwe nummer aan te vragen. Dit kun je doen via deze weg 😉 Hiervoor wordt wel € 5,- gerekend. Als je akkoord gaat met deze kosten, zorg ik er voor dat je een nieuwe nummer krijgt. Laat je het weten of je akkoord gaat?

Je krijgt hierna je nieuwe nummer per e-mail toegestuurd. Zodra je het nieuwe nummer ontvangt, gaat deze gelijk in.



Geef je het door?



@koorelle; bedankt voor je opmerking :)





Hallo @-Naomi, bedankt voor de reactie. Ik neem aan dat u met 'deze weg' doelt op het forum? Zo ja dan wil ik graag akkoord gaan met de kosten van € 5,- om mijn nummer te veranderen. Alvast bedankt voor de moeite en ik hoor het wel!



 
Hoi teun_udw,



Bedankt voor je reactie.



Je nummer is gewijzigd. Je nieuwe nummer heb je per e-mail ontvangen. Ik raad je aan om het toestel even uit en aan te zetten voor de wijziging.



Geef je even aan of je tevreden bent met je nieuwe nummer?

Reageer