Hoi Galerius,
Leuk je weer op het Simyo Forum te zien! 🙂 Natuurlijk kun je mee doen, je staat op de lijst!
@jgeurts Ha! Ik begrijp dat je niet kan wachten om het uit te proberen! :)
Eind deze week wordt VoLTE voor alle testers aangezet dus vanaf dan kun je gaan testen.
Als jullie nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Thomas
Ik doe graag mee met deze test! Ik heb een samsung s6 en binnenkort waarschijnlijk een oneplus6.Hoor graag of het mogelijk is!
Ik moet me terugtrekken, omdat mijn S7 dual SIM een buitenlandse ROM heeft zou ik mijn toestel eerst moeten flashen. Hierdoor verlies ik de garantie.
Ik heb geprobeerd met 1 SIM, maar ook dan is de VoLTE optie niet beschikbaar.
Hoi Robert89,
Leuk dat je mee wilt doen! We zetten je op de lijst! 😃
Jammer dat je niet mee kunt doen, Franswon! Uiteraard snap ik dat je de garantie niet wilt verliezen. :)
Groetjes,
Els
Zijn we inmiddels al begonnen?
Thomas schreef vorige week:
Eind deze week wordt VoLTE voor alle testers aangezet dus vanaf dan kun je gaan testen.
Want ik zie geen veranderingen.
Zijn we inmiddels al begonnen?
Thomas schreef vorige week:
Eind deze week wordt VoLTE voor alle testers aangezet dus vanaf dan kun je gaan testen.
Want ik zie geen veranderingen.
Dat vraag ik mij ook af?
Hoi Orphanmountain,
Leuk dat je ons op het Simyo Forum gevonden hebt, welkom! 🙂 Je staat nu op de lijst van deelnemers. Binnenkort kun je VoLTE gaan gebruiken, je kunt zien dat het werkt als je tijdens het bellen nog steeds 4G komt te staan in je telefoonscherm inderdaad. Je zult het (waarschijnlijk) direct merken doordat de gesprekskwaliteit veel beter is. Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!
@
Gisteren nog nagekeken maar geen 4G in het scherm bij gesprek.
Hoi Orphanmountain,
Leuk dat je ons op het Simyo Forum gevonden hebt, welkom! 🙂 Je staat nu op de lijst van deelnemers. Binnenkort kun je VoLTE gaan gebruiken, je kunt zien dat het werkt als je tijdens het bellen nog steeds 4G komt te staan in je telefoonscherm inderdaad. Je zult het (waarschijnlijk) direct merken doordat de gesprekskwaliteit veel beter is. Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!
@
Gisteren nog nagekeken maar geen 4G in het scherm bij gesprek.
Hoi Ron,
Klopt nog geen 4G icoontje tijdens het bellen vermoed dat het nog niet geactiveerd is. Misschien kan Thomas hier meer duidelijkheid in verschaffen. Zou handig zijn om op dit forum aan te geven dat het volte gebeuren is ingeschakeld voor de testers.
Goede vraag Ray! 🙂 Ik heb nog geen bericht gehad of / dat VoLTE inmiddels aan zou staan al. Daarom heb ik mijn collega die met VoLTE bezig is gevraagd wat de stand van zaken is. Zodra ik meer weet horen jullie het uiteraard. 🙂
Volgens mij werkt het nu
Ze waren bij KPN vergeten het knopje om te zetten
Volgens mij werkt het nu
Ze waren bij KPN vergeten het knopje om te zetten
Hallo jgeurts,
Hier nog niet geen 4Gicoontje bij het bellen.
Ik moet mij verontschuldigen. Inderdaad nog geen 4g gesprekken. Ik dacht even 4G te hebben gezien, maar de gesprekken lopen nog over 3G.
Het knopje is nog niet omgezet
Hoi Iedereen,
Het was zo mooi geweest als VoLTE inmiddels mogelijk was al. Ik moet me helaas ook verontschuldigen want helaas gaat het (flink) wat langer duren dan verwacht. Bij het 'omzetten van het knopje' zijn ze op een aantal obstakels gestuit helaas. Zo ging het onder andere mis met de registratie van je verbruik en dat is natuurlijk niet handig. De verwachting is dat het ruim 2 maanden gaat duren voordat dit en de andere struikelblokken zijn verholpen.
Nu voelt het een beetje alsof ik jullie blij gemaakt heb met een dode mus. Daarom heb ik jullie allemaal een bundel van 1000 MB cadeau gedaan. Zo kun je in ieder geval via 4G (en met apps als WhatsApp of Viber) over internet bellen of je hebt gewoon wat extra MB's voor het geval je ze nodig hebt. Het enige dat je hoeft te doen om de MB's te kunnen gebruiken is ze even via
Mijn Simyo te activeren. In de overzichtspagina kun je de bundel activeren via de link die je ziet staan bij het cadeautje. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je die hier stellen natuurlijk.
Zodra we weer nieuws hebben over VoLTE dan zal ik dat hier laten weten, hou het forum dus goed in de gaten. :)
Groetjes,
Thomas
Jammer dat nog niet alles klaar bleek te zijn voor deze test. Gelukkig is dat precies waar een test voor is. Wel jammer dat verwacht wordt dat het nog 2 maanden duurt, voordat deze struikelblokken zijn opgelost.
Bedankt voor de MBs voor het "bellen via 4g"! Ik laat het cadeautje nog nog even staan, want ik denk dat ik de resterende 45% maand nog wel doorkom met de resterende 92.85% van mijn databundel. (Doorgaans gebruik tussen de 5 en 20% van mijn databundel
)
Kan ik me nog aanmelden?
Hi Hocuspocus,
Leuk dat je ook op het Simyo Forum te vinden bent, welkom! 🙂
Je kunt je zeker nog aanmelden, bij dezen heb ik je op de lijst gezet. Zoals je hierboven leest gaat het wel nog even duren voordat we van start kunnen met de test. Zodra alles gereed is dan kun je dat hier lezen op het forum. 🙂 Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Thomas
Ik zou mij graag als tester aan willen melden. In mijn regio is het 2G/3G signaal zwak. Ik zou daarom graag van het 4G netwerk gebruik maken om te bellen. Ik ben in het bezit van een OnePlus 5 en heb VoLTE geactiveerd.
Hoi sapver,
Van harte welkom op het Simyo Forum! 🙂 Tof dat je ook mee wilt gaan testen, zeker als je via het 2G of 3G netwerk niet goed bereikbaar bent kan bellen over 4G uitkomst bieden. Ik zet je naam op mijn lijstje!
Groetjes,
Thomas
@Thomas ,
Bedankt veur die bloemen 1000 MB, ik bewaar hem ook nog even.
Jammer dat VOLTE nog niet werkt. Maar net als wat @Groentjuh schreef, het is goed dat dit soort dingen nu naar voren komen, daarom heet het ook testen. :)
Wel jammer dat het twee maanden kan duren 😛
@Thomas Maar net als wat @Groentjuh schreef, het is goed dat dit soort dingen nu naar voren komen, daarom heet het ook testen. :)
Wel jammer dat het twee maanden kan duren :P
Precies! Dat laat maar weer eens zien hoe belangrijk een test(fase) is! 🙂 Laten we hopen dat het ze wat eerder klaar zijn ermee. We wachten het af! 😃
@Thomas Maar net als wat @Groentjuh schreef, het is goed dat dit soort dingen nu naar voren komen, daarom heet het ook testen. :)
Wel jammer dat het twee maanden kan duren :PPrecies! Dat laat maar weer eens zien hoe belangrijk een test(fase) is! 🙂 Laten we hopen dat het ze wat eerder klaar zijn ermee. We wachten het af! :D
Helemaal mee eens @Thomas , was het ook maar met de editor gebeurd. Probeer een gedeelte van de quote te plaatsen maar bij het achterwaarts wissen gaat het fout zodra de mention functie wordt gebruikt.
Kan ik opnieuw beginnen. Noodgedwongen kan ik alleen via mijn mobiel reageren.
@Thomas
Ik belde vanmorgen een collega van mij op zijn mobiel. Tijdens het gesprek verscheen er HD voor de gesprekstijd. Zal VOLTE dan toch deels werken?
Ik heb het zojuist nogmaals getest met een vast nummer en toen zag ik het niet. Toen weer getest met een andere collega op zijn mobiel en zag ik het wel. Ik heb er een printscreen van gemaakt. Wel zag ik dat mijn 4G+ internetverbinding naar 3G / H+ ging.
rara politiepet
HD voice is er volgens mij stiekem al langer. Ik heb het met een collega ook al eens gezien, maanden geleden.
Zag het voor het eerst. En bel vaak met oortjes in als ik bijvoorbeeld thuis een klantenservice of vrienden bel.
Goeie vraag! 😃 HD calling is inderdaad al langer, maar 't is nog niet bellen over 4G.
Als het goed is (en als je 4G internet gebruikt) dan zie je dat je telefoon terugschakelt naar 3G of H+ zodra je gaat bellen. Dat is een van de dingen die met VoLTE straks niet meer hoeft, en waardoor bellen 'sneller' gaat straks. In je screenshot zie ik bovenaan H+ staan dat is als het ware 3,75G.