Skip to main content
goedemiddag,



Ik ben nieuw hier. Ik heb een abonnement genomen met nummerbehoud. Mijn abonnement bij Vodafone loopt tot einddatum 7 oktober a.s. Nu gaat het abonnement bij Simyo pas op 10 oktober in. Ik begrijp niet waarom, nu heb ik dus 3 dagen geen telefoon. Is er een reden voor dat dit niet op elkaar aansluit?
goedemiddag,



Ik ben nieuw hier. Ik heb een abonnement genomen met nummerbehoud. Mijn abonnement bij Vodafone loopt tot einddatum 7 oktober a.s. Nu gaat het abonnement bij Simyo pas op 10 oktober in. Ik begrijp niet waarom, nu heb ik dus 3 dagen geen telefoon. Is er een reden voor dat dit niet op elkaar aansluit?




Hoi feike70,



Welkom op het forum :)

Was je abonnement al opgezegd per 7 oktober? Anders telt je aanvraag nummerbehoud als een opzegging, en is het zo dat je abonnement bij Vodafone op 10 oktober stopt, en bij ons ingaat. Dan zit je dus niet zonder je nummer:)



Laat je het even weten?

Groetjes, Charlene
hoi charlene,

oh, okay. ik heb inderdaad pas op 10 september het nummerbehoud aangevraagd. (ik had alles al geregeld vóór mijn vakantie, begin augustus, maar toen aangegeven "simnummer geef ik later".. en dát was ik ff vergeten)  Mijn eigen schuld dus, zou ik 2 dagen zonder foon zitten...

Mijn abonnement bij Vodafone eindigt op 7 oktober. Maar jij zegt dat ik dan dus die 2 dagen nog bij Vodafone heb?

nah, 2 dagen zonder foon zal ik anders ook wel overleven, maar toch liever met..

bedankt voor je antwoord.



gr

feike
hoi charlene,

oh, okay. ik heb inderdaad pas op 10 september het nummerbehoud aangevraagd. (ik had alles al geregeld vóór mijn vakantie, begin augustus, maar toen aangegeven "simnummer geef ik later".. en dát was ik ff vergeten)  Mijn eigen schuld dus, zou ik 2 dagen zonder foon zitten...

Mijn abonnement bij Vodafone eindigt op 7 oktober. Maar jij zegt dat ik dan dus die 2 dagen nog bij Vodafone heb?

nah, 2 dagen zonder foon zal ik anders ook wel overleven, maar toch liever met..

bedankt voor je antwoord.



gr

feike




Hoi feike,



Het ligt er maar net aan: heb je zelf al opgezegd bij Vodafone, en toen pas nummerbehoud aangevraagd òf heb je nummerbehoud aangevraagd via ons, wat ook als een opzegging telt.

In het tweede geval blijf je bij Vodafone tot de 10de.

Dit kun je dus het beste even nagaan bij Vodafone, daar weten ze het zeker. :)



Groetjes,

Charlene

Reageer