.

Beantwoord

Nieuw abonnement tvv LowCall abo: het lukt maar niet

  • 4 January 2013
  • 7 reacties
  • 276 Bekeken

Al geruime tijd bij Simyo, voorheen LowCall. Iphone 5 gekocht, nano simkaart besteld, allemaal werkend geholpen dankzij klantenservice. Echter om data/internet te kunnen gebruiken is een nieuw abonnement nodig. Dus aangevraagd, met nummerbehoud - wat in weze neerkomt op een vervanging van Low Call abo met nieuw simyo abonnement met nummerbehoud.
Startpakket ontvangen, diverse onduidelijke en tegenstrijdige berichten mbt nummerbehoud maar de toezegging van klantenservice dat eea op het nieuwe abo wordt omgezet en dit zou 17dec12 plaats vinden.

Helaas...

Sindsdien diverse malen contact gehad per e-mail en telefonisch (met lange wachttijden en vertraagde reacties op mail), maar ik kom niet veel verder dan 'nieuwe abonnement bij ons niet bekend' tot klapper op de vuurpijl de afsluiting gisteren:
'we hope that we have resolved the matter sufficiently.' wat dat dan ook mag betekenen?!

Als dit niet binnen 2 dagen opgelost wordt is het tijd voor een switch naar een andere aanbieder!
icon

Beste antwoord door Wayne 7 January 2013, 15:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Abraham,

Excuses voor het ongemak. Indien je na 17.30 inlogt op jouw persoonlijke pagina krijg je de mogelijkheid om jouw simkaart te activeren waarna je gebruik van jouw aansluiting kan maken.
Bedankt Wayne,
Voor de snelle reactie.
Toch is het me nog altijd onduidelijk: met het nieuwe, tijdelijke nr 0683896324, kom ik niet verder, niet ingelogd etc
Op het oude, bestaande nr/ account staan de gegevens mbt het oude LowCall abo en de (nano-)simkaart die momenteel in gebruik is.

Dus hoe de nieuwe aansluiting te activeren?
En hoe zorgen jullie dan voor overzetting van de neiuwe aansluiting naar de huidige nanosim, dwz zonder aanvraag nieuwe simkaart zoals jullie klantenservice in december toe heeft geegd?

Bvd
Status vandaag: oude, te behouden 06 nummer is buiten gebruik gesteld

betekent dit dat eraan gewerkt wordt of gaat het nu helemaal fout?

HELP
Badge +1
Hoi Abraham,

Ik zie dat je simkaart en bundels inmiddels zijn geactiveerd. Het probleem is verholpen.
Emma,
Deels opgelost, dat klopt.
Na 2 x met klantenservice gebeld te hebben, toch wat verder gekomen.
Klantenservice is overigens erg vriendelijk en behulpzaam. En ik heb mijn verwachtingsnivo aangepast, dus stap je voor stapje in de goede richting.
Nummerbehoud is uitgevoerd, nieuwe abo is actief. Maar op normale simkaart, niet op nanosimkaart - zoals wel iedere keer aangegeven.
Als ook dit nog wordt omgezet ben ik gelukkig!

Dank en groeten
Hoi,

(onder andere user - alias Abraham - ik kom niet meer ingelogd op het forum maar dien nieuw account te registeren),

gaarne nu dan uiteindelijk de nieuwe nano-simkaart activeren
simkaart nr 54552654

mvg
Reputatie 2
Badge +1
Hey AbramB,

Volgens onze gegevens is de nanosim reeds geactiveerd en kan je hier gebruik van maken. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Reageer