Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraagje. Mijn zus wil mijn abonnement bij Simyo overnemen, dat nog tot en met augustus loopt. Hierdoor kan ik een nieuw abonnement aangaan bij een andere provider, met een beter mobiel, aangezien ik het nu met een oudje moet doen. Mijn goede mobiel was namelijk gestolen.

Dit bespaart voor mij een hoop, doordat ik geen los toestel hoef te kopen en mijn zus wil het graag overnemen, zodat er ook gewoon doorbetaald kan worden aan Simyo.

Nu vroegen wij ons af of het mogelijk is dat wij allebei ons eigen nummer houden. Het nummer bekend bij Simyo zou dan overgaan naar een nieuwe provider en vervangen worden door het nummer van mijn zus.



Wij hopen op het beste!



Groetjes, Loïs.
Hoi Loïs,



Als ik het goed begrijp wil je zus haar nummer over laten zetten naar jouw Simyo abonnement, en jij jouw nummer weer naar een andere provider.

Ik ben bang dat ik daar een heel kort antwoord op moet geven. Dat kan niet :(



Wanneer het nummer van je zus naar jouw abonnement overgezet zou worden, zou jouw nummer automatisch komen te vervallen.

Wanneer jouw nummer eerst zou worden overgezet, komt jouw aansluiting automatisch te vervallen...



Misschien zou je eens uit kunnen rekenen wat je in totaal betaalt voor jaar of 2 jaar abonnement + telefoon, en wat je bij ons betaalt en de telefoon los koopt? 10 tegen 1 dat je bij ons goedkoper uit bent 😉
Bedankt, zoiets dacht ik al. Maar het is dus wel mogelijk dat mijn zus haar eigen nummer meeneemt? Dan ga ik gewoon een nieuw nummer aannemen bij een andere provider. Kan ik dat ergens aanvragen ofzo?



Ik heb met mijn vader al een beetje zitten rekenen, het scheelt maar weinig en om nu de telefoon los te kopen die ik wil, is te veel in een keer. Helaas. Misschien kom ik later weer terug bij Simyo, als dat abonnement is afgelopen:o.
Hoi Loïs,



Ah op die manier, ja een bedrag spreiden is natuurlijk ook fijn :)



Als je nummer haar nummer door ons wil laten overnemen op jouw abonnement kan ze dat als volgt doen: onder Mijn Simyo >> Mijn instellingen & simkaart vind je de optie terug "Aanvragen nummerbehoud", daar kunnen jullie alle gegevens invullen voor de aanvraag en binnen enkele dagen ontvang je dan een e-mail wanneer we haar nummer kunnen overnemen.



Op de dag dat we haar nummer kunnen overnemen, komt dan jouw nummer te vervallen.



Hopelijk tot ziens weer bij Simyo! 😉

Reageer