.

Beantwoord

Nieuw Abbonement ivm tenaamstelling wijziging, hoe kan ik weer inloggen?

  • 25 September 2014
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Hallo,

Ik heb een abbonement bij jullie gekregen van mijn ex, het abbonement staat op zijn naam en rekening nummer, maar nu het uit is wilde we dat het op mijn rekening nummer, en naam kwam. Ik heb toen gebeld met jullie klanten service, en die zeiden dat ik een nieuwe prepaid kaart moest aanvragen, nummer behoud moest aanvragen, moest aan tikken dat ik mijn abbonement zelf op zeg (  wat ik uiteindelijk NIET moest doen )  en dan wanneer het nummerbehoud is gelukt, mijn prepaid kaart moest overzetten naar een Sim only abbonement. Hier bij zou dan het abbonement die op de naam stond van mijn ex, vervallen.

Nou is het het probleem dat vandaag mijn nummer is overgezet, alleen ik kan nog steeds inloggen op de pagina van het oude abbonement, en niet op die van mijn prepaid kaart, waardoor ik hem niet kan veranderen naar een Sim only abbonement.

Mijn ex heeft wel een mail gekregen dat het abbonement komt te vervallen, maar waarom kan ik dan niet inloggen op mijn pagina? Ik hoop niet dat alsnog het abbonement van mijn ex door loopt, want dat is niet de bedoeling.

Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Tiury 26 September 2014, 13:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi blackvampiregirl,

Wat een vervelend nieuws dat het uit is gegaan, zeg! Gelukkig heb je het goed gegaan en is je nummer inmiddels overgezet naar je nieuwe simkaart en heb je nu een abonnement op je eigen naam!

Ik denk dat je nog inlogt met de verkeerde gegevens, wat wel vaker voorkomt 🙂 Voor het gemak stuur ik je even een nieuw wachtwoord. Je kunt inloggen met je eigen 06-nummer en het wachtwoord uit de e-mail. Zodra je bent ingelogd, zie je gelijk dat je een abonnement hebt en hoeveel belminuten en MB's je nog hebt!

Heb ik je zo goed geholpen?

Reageer