Skip to main content
Beste,



Mijn telefoon kan opeens niet meer bellen en smsen.

Ik denk dat het komt doordat hij vanmiddag gevallen is. Maar nergens een barst in de telefoon zelf.

Ik heb aan/uit geprobeerd, heb de Simkaart er opnieuw ingedaan en de batterij eruit en erin gedaan.



Niks lijkt te helpen.

Als jullie de simkaart resetten, verlies ik dan ook alle telefoonnummers die erop staan?
Maak je daar geen zorgen over, EllyDirect.



De sim wordt gereset betekent je nummer komt opnieuw op het netwerk. Alleen jij kunt de contacten verwijderen die zijn opgeslagen dat gebeurt niet via de provider. Je verliest geen nummers.



Friesian
Simyo, kunnen jullie hier even naar kijken svp??
Hoi EllyDirect, welkom op het Simyo forum 🙂.



Sorry dat je zo lang moet wachten op reactie, als je helemaal geen verbinding hebt met je simkaart. Helaas waren we gesloten tijdens Koningsdag, vandaar dat het wat langer duurde.



Zoals je wenst heb ik zojuist je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Echter moet ik wel aangeven dat dit geen wondermiddel is. Kun je de telefoon voor 15 minuten uitzetten en je simkaart uit je telefoon halen? Na die 15 minuten start je de telefoon met simkaart weer op en zoek je handmatig naar het KPN netwerk. Als het goed is moet je dan weer verbinding krijgen.



Is dit niet zo? Test dan jouw simkaart even in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon 🙂. Zo weet je meteen of er iets mis is met de simkaart of met de telefoon.



Hou je ons op de hoogte?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Friesian 🙂.

Reageer