Skip to main content
Sinds een paar dagen kan ik zeer moeizaam bellen. Ik ben bijna niet verstaanbaar, de lijn kraakt enorm. Ik ben vaak niet bereikbaar en hij geeft als ik wil bellen ook vaak aan: niet met netwerk verbonden. Weet iemand waar dit aanligt?
Hoi Martinehn,



Dat is best vervelend lijkt me 😞



Kun je me vertellen of je dit op 1 bepaalde locatie hebt, of maakt het niet uit waar je bent? Heb je misschien de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te proberen en te zien of het dan nog zo erg is?



Op deze manier kunnen we een en ander uitsluiten. Als je dit op 1 plek hebt, is er de kans dat dit aan een specifieke antenne ligt. Mocht je dit overal hebben, maar niet met je simkaart in een ander toestel, kan het aan je eigen toestel liggen.



Kun je je bevindingen laten weten?
Dag Ernst,



Onder tussen  heb ik het zelf toch al verholpen. Ik ben verder gaan zoeken op het internet. We hadden die week wat veranderd aan de instellingen op mn mobiel en kennelijk had ik nog een keer mn telefoon helemaal uit moeten zetten. Dat heb ik gedaan en daarna deed hij het als door een wonder weer helemaal goed. Erg fijn.  Manlief had al gezegd dat ik maar bij hem in het kpnpakket moest, maar dat hoeft dus niet! Heel fijn want ik ben verder erg tevreden!

Hartelijke groet,

Martine



Hoi Martinehn,



Dat is best vervelend lijkt me :(



Kun je me vertellen of je dit op 1 bepaalde locatie hebt, of maakt het niet uit waar je bent? Heb je misschien de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te proberen en te zien of het dan nog zo erg is?



Op deze manier kunnen we een en ander uitsluiten. Als je dit op 1 plek hebt, is er de kans dat dit aan een specifieke antenne ligt. Mocht je dit overal hebben, maar niet met je simkaart in een ander toestel, kan het aan je eigen toestel liggen.



Kun je je bevindingen laten weten?


Dag Ernst,



Onder tussen  heb ik het zelf toch al verholpen. Ik ben verder gaan zoeken op het internet. We hadden die week wat veranderd aan de instellingen op mn mobiel en kennelijk had ik nog een keer mn telefoon helemaal uit moeten zetten. Dat heb ik gedaan en daarna deed hij het als door een wonder weer helemaal goed. Erg fijn.  Manlief had al gezegd dat ik maar bij hem in het kpnpakket moest, maar dat hoeft dus niet! Heel fijn want ik ben verder erg tevreden!

Hartelijke groet,

Martine




Hoi Martinehn,



Dankjewel voor je bericht 🙂 Erg fijn om te horen dat het probleem al is verholpen. Je telefoon is eigenlijk net een kleine computer. Af en toe uitzetten, verricht wonderen 😉 Ook erg goed om te horen dat je bij ons klant blijft en niet bij het KPN-pakket wordt toegevoegd 😃 Als er iets is wat we voor je kunnen doen, dan horen we dat graag!



Ik wens je alvast een fijn weekend.

Reageer