Skip to main content
Beste meneer/mevrouw,



Ik heb een maand geleden deze vraag via de mail gesteld, maar nog steeds geen antwoord gehad, waardoor ik het ook maar zo probeer.  



Ik had een 1-maand abonnement bij jullie met het nummer 06********. Nu heb ik dit abonnement opgezegd en een nieuwe simkaart (tijdelijk nummer was: 06********), omdat ik wil overstappen naar prepaid omdat ik voor meerder maanden in het buitenland zit.

Op 1 februari 2013 zou mijn huidige nummer (06********) worden overgezet naar mijn nieuwe simkaart, zodat ik daar prepaid heb.



Echter is dit niet gelukt en kan ik nu niet meer bellen/smsen met mijn nummer, terwijl ik mijn nummer dringend nodig heb en ook gewoon betaald heb voor een nieuwe simkaart/prepaid abonnement! Daarnaast ben ik dus op dit moment voor een aantal maanden in het buitenland, waardoor bellen met jullie klantenservice te duur is.





Mijn vraag aan u: zou u zsm er voor kunnen zorgen dat mijn huidige nummer (06********) weer gewoon werkt op mijn nieuwe simkaart? Het simkaart nummer is: 54286608. En ook het bellen/smsen in het buitenland aan kunnen zetten als dat nodig is?





Alvast bedankt!





Met vriendelijke groet,

Lara Migchelbrink
Welkom op het forum laramigchelbrink,



Volgens onze gegevens kan je reeds gebruik maken van jouw aansluiting en is de optie bellen in en naar het buitenland reeds ingeschakeld. Zou je dit even kunnen bevestigen?
Welkom op het forum laramigchelbrink,



Volgens onze gegevens kan je reeds gebruik maken van jouw aansluiting en is de optie bellen in en naar het buitenland reeds ingeschakeld. Zou je dit even kunnen bevestigen?





Ja, ik heb inmiddels een antwoord op mijn mail gehad en het lag inderdaad aan de 'buitenland instelling' die niet ingeschakeld was.. Dus mijn nummer werkt inmiddels weer!



Bedankt in ieder geval..

Lara
Hoi Laramigchelbrink,



Graag gedaan.

Reageer