Hallo,
Voor de tweede keer heb ik nu het probleem gehad dat ik niet kon bellen of gebeld worden. Dit is niet te zien op het telefoonscherm, er lijkt gewoon bereik te zijn. Wanneer ik de telefoon dan uit- en aanzet doet hij het daarna wel weer, en dan krijg ik ook de melding of er gemiste oproepen zijn geweest.
Maar het is wel vervelend, omdat ik er pas achter kom op het moment dat ik iemand probeer te bellen, of wanneer iemand mij dus laat weten mij niet te kunnen bereiken.
De vorige keer bleek ik dus al een paar dagen onbereikbaar te zijn zonder dat ik dit wist.
(Of het ook geldt voor het internetnetwerk weet ik niet, omdat ik dat weinig gebruik.)
Hoe kan dit, en kan het voorkomen worden?
Groetjes
Bladzijde 2 / 2
Zoals in mijn eerdere bericht al staat heb ik geen andere telefoon om dit uit te kunnen proberen.
En met mijn vorige provider heb ik nooit problemen gehad met deze telefoon. Vanaf dat ik bij simyo zit heb ik hier mee te maken.
Wil dat dan echt zeggen dat ik mee weer over moet laten zetten naar een andere provider??
Dat lijkt me toch sterk......
M.v.g Karin
En met mijn vorige provider heb ik nooit problemen gehad met deze telefoon. Vanaf dat ik bij simyo zit heb ik hier mee te maken.
Wil dat dan echt zeggen dat ik mee weer over moet laten zetten naar een andere provider??
Dat lijkt me toch sterk......
M.v.g Karin
Hoi Karin611,
Ik kan een vervangende simkaart versturen maar ik weet niet waar het probleem in zit. Het kan aan de simkaart liggen maar het kan ook aan het toestel liggen. Dat is de reden dat ik vraag of je de simkaart in een ander toestel kan plaatsen en dan te kijken of het probleem aanhoudt.
Ik kan een vervangende simkaart versturen maar ik weet niet waar het probleem in zit. Het kan aan de simkaart liggen maar het kan ook aan het toestel liggen. Dat is de reden dat ik vraag of je de simkaart in een ander toestel kan plaatsen en dan te kijken of het probleem aanhoudt.
Hoi,
Ik heb er nu geen last meer van gehad. Dus dat is fijn.
Ik heb geen andere telefoon waar ik het mee kan uitproberen. Niet 1 waar ik twee tot drie weken mee kan doen om het uit te proberen.
Zodra ik weer een keer merk dat ikhetzelfde probleem heb/heb gehad dan meld ik dat.
Zullen we dat afspreken? Ik dat een idee?
Gr. Karin
Ik heb geen andere telefoon waar ik het mee kan uitproberen. Niet 1 waar ik twee tot drie weken mee kan doen om het uit te proberen.
Zodra ik weer een keer merk dat ikhetzelfde probleem heb/heb gehad dan meld ik dat.
Gr. Karin
Gr. Karin
Hoi Karin611,
Fijn te horen dat het probleem zich nu niet meer voordoet. Mocht je het probleem weer ervaren dan verneem ik dit graag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.