.

Beantwoord

Niet kunnen bellen na nummerbehoud van abonnement --> prepaid

  • 2 January 2013
  • 6 reacties
  • 373 Bekeken

vandaag werd mijn SimYo abonnement nummer overgezet naar SimYo prepaid (andere simkaart). Sinds vanmiddag ziin beiden simkaarten inactief. Hoelang gaat het proces van nr behoud in beslag nemen?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2013, 13:55

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi Brian_44,

Welkom op het forum!
Het nummerbehoud heeft plaatsgevonden en je kan gebruik maken van je aansluiting. Wat is het simkaartnummer van de simkaart die gebruikt.
Hoi Brian_44,

Welkom op het forum!
Het nummerbehoud heeft plaatsgevonden en je kan gebruik maken van je aansluiting. Wat is het simkaartnummer van de simkaart die gebruikt.


Simkaart nr van mijn abonnement (*) simkaart SimYo : *
Simkaart nr van SimYo Pre-paid (*) Simkaart nr: *

Nr *wat abonnement Simyo is zou naar pre-paid gezet worden, hiervoor moest ik dus SimYo prepaid simkaart kopen en nr portering aanvragen. Is gedaan en 2 jan zou nr *(abonnement) naar prepaid worden omgezet. Sinds gister 16u zijn beiden simkaarten inactief.

ik hoop dat u het probleem kunt oplossen.

Alvast bedankt.

gr,
Badge
Hoi Brian_44,

Als het goed is moet het probleem inmiddels verholpen zijn. De simkaart met nummer * moet u in gebruik nemen. Heb je deze al in de telefoon zitten, dan graag opnieuw opstarten.
NEE, SIMKAART WORDT NOG STEEDS NIET HERKEND....
Hoi Brian_44,

Als het goed is moet het probleem inmiddels verholpen zijn. De simkaart met nummer 49267009 moet u in gebruik nemen. Heb je deze al in de telefoon zitten, dan graag opnieuw opstarten.


Probleem opgelost! Dank!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt dat je het hier even komt melden brian_44 😃

Reageer