Skip to main content

.

vandaag werd mijn SimYo abonnement nummer overgezet naar SimYo prepaid (andere simkaart). Sinds vanmiddag ziin beiden simkaarten inactief. Hoelang gaat het proces van nr behoud in beslag nemen?
Hoi Brian_44,

Welkom op het forum!

Het nummerbehoud heeft plaatsgevonden en je kan gebruik maken van je aansluiting. Wat is het simkaartnummer van de simkaart die gebruikt.
Hoi Brian_44,

Welkom op het forum!

Het nummerbehoud heeft plaatsgevonden en je kan gebruik maken van je aansluiting. Wat is het simkaartnummer van de simkaart die gebruikt.

Simkaart nr van mijn abonnement (*) simkaart SimYo : *

Simkaart nr van SimYo Pre-paid (*) Simkaart nr: *

Nr *wat abonnement Simyo is zou naar pre-paid gezet worden, hiervoor moest ik dus SimYo prepaid simkaart kopen en nr portering aanvragen. Is gedaan en 2 jan zou nr *(abonnement) naar prepaid worden omgezet. Sinds gister 16u zijn beiden simkaarten inactief.

ik hoop dat u het probleem kunt oplossen.

Alvast bedankt.

gr,
Hoi Brian_44,

Als het goed is moet het probleem inmiddels verholpen zijn. De simkaart met nummer * moet u in gebruik nemen. Heb je deze al in de telefoon zitten, dan graag opnieuw opstarten.
NEE, SIMKAART WORDT NOG STEEDS NIET HERKEND....
Hoi Brian_44,

Als het goed is moet het probleem inmiddels verholpen zijn. De simkaart met nummer 49267009 moet u in gebruik nemen. Heb je deze al in de telefoon zitten, dan graag opnieuw opstarten.

Probleem opgelost! Dank!
Bedankt dat je het hier even komt melden brian_44 😃

Reageer