Skip to main content
We hadden ons abonement omgezet naar prepaid en konden vandaag ging het nieuwe simkaart in met behoud van nummer (ook vandaag) we hebben de simkaart geactiveerd met hebben de mobiel de hele dag nog niet kunnen gebruiken. Dit is erg balen omdat we bereikbaar willen zijn ivb met bevalling van onze schoondochter.Wie kan me vertellen wat we moeten doen.
Ik heb een zelfde soort probleem, kan alleen niet met het "goede" nummer inloggen.

Eerst kreeg ik het bericht dat nummerbehoud was afgewezen. Er zou een eeder verzoek al wel zijn goedgekeurd en daar moest ik op wachten. Heb vervolgens nooit een bevestiging gekregen, maar wel vanaf 3 maart geen bereik met beide simkaarten. Hulp graag.



Groeten,



Prosper




Hoi prosper,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat er het één en ander inderdaad niet goed staat helaas 😞 Ik moet dit voor je laten nakijken door onze afdeling Nummerbehoud, ik kom hier z.s.m. bij je op terug.



Excuses voor het ongemak!
Vandaag zou ik over gaan op simyo met nummer behoud ben niet te bereiken hoe lang kan dit duren



Heb al wel een bel en internet bundel maar geen bereik word er gek van zelfs mijn kids kunnen me niet bereiken



Hoi velfje, welkom op het forum van Simyo!



Het overzetten van een nummer vindt altijd plaats tussen 9.00 uur en 17.30 uur en dan kan je nummer in de tussentijd inderdaad even uit de lucht zijn helaas :(



Nu zie ik dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden, werkt je aansluiting nu naar wens? 🙂
Ik heb een zelfde soort probleem, kan alleen niet met het "goede" nummer inloggen.

Eerst kreeg ik het bericht dat nummerbehoud was afgewezen. Er zou een eeder verzoek al wel zijn goedgekeurd en daar moest ik op wachten. Heb vervolgens nooit een bevestiging gekregen, maar wel vanaf 3 maart geen bereik met beide simkaarten. Hulp graag.



Groeten,



Prosper




Hoi prosper,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat er het één en ander inderdaad niet goed staat helaas 😞 Ik moet dit voor je laten nakijken door onze afdeling Nummerbehoud, ik kom hier z.s.m. bij je op terug.



Excuses voor het ongemak!




Hoi prosper,



Onze afdeling Nummerbehoud heeft het één en ander aangepast, werkt je aansluiting nu naar wens? 🙂

Reageer