Gister is mijn simyo abbonement ingegaan en mijn oude provider is stop gezet
ik heb hem geactiveerd maar hij werkt nog steeds niet. kan niet bellen, op internet enz.
heb mijn simkaart er al regelmatig uitgehaald en opnieuw aangezet.
ik heb vanmorgen al gebeld en er werd gezet dat hij binnen 15 min zou moeten werken
maar nog steeds niks.
groetjes sanne
Bladzijde 1 / 1
Hoi Sannevdijk,
Welkom op het forum! :)
Ai wat vervelend dat je problemen had met het in gebruik nemen van je abonnement bij ons.
Ik zie dat je gisteren nogmaals contact hierover hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat er inmiddels verbruik is geregistreerd op je aansluiting.
Graag hoor ik daarom van je of je probleem inmiddels is opgelost? 🙂
Welkom op het forum! :)
Ai wat vervelend dat je problemen had met het in gebruik nemen van je abonnement bij ons.
Ik zie dat je gisteren nogmaals contact hierover hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat er inmiddels verbruik is geregistreerd op je aansluiting.
Graag hoor ik daarom van je of je probleem inmiddels is opgelost? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.