.

Beantwoord

Niet kunnen bellen alleen noodoproepen

  • 8 November 2013
  • 6 reacties
  • 881 Bekeken

Badge
Kan niet bellen of gebeld worden - krijg de melding alleen noodoproepen.
Hoe kan ik weer normaal bellen en gebeld worden.
Bedankt.
icon

Beste antwoord door Natascha 9 November 2013, 11:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Kun je wat meer info geven?
Ben je een nieuwe Simyo gebruiker? Heb je je Simkaart al geactiveerd? Heb je je een juiste PIN-code ingevoerd? Etc. etc etc.
Badge
RicoK,

Bedankt voor je melding.
Ben gelukkig snel geholpen door Simyo klantenservice.
:rolleyes: Kan weer bellen.

Dick
Reputatie 7
Top!

Wil je het ook met ons delen wat er mis was, zodat anderen hierook hun voordeel mee kunnen doen?
ik heb een vervangende simkaart voor mn nieuwe telefoon ,,ingelogd op mijn simyo geactiveerd ,maar nu kan ik helemaal niks ,er staat bij mij ook geen simkaart alleen noodoproepen,dus kan ik 1200 ook niet bellen met vragen.
heb ik een extra nieuwe simkaart aangevraagd voor mn oude telefoon ,die er in gedaan moet ik wachtwoord in toetsen ,mn oude is het niet meer ,tweede poging de pin van de vervangende kaart die ik er mail heb ontvangen ,ook dat is niet joust ,nu hoef ik het niet meer te proberen want zou niet weten wat ,feit is dat oik nu met twee telefoons en abonementenzit waar ik niet mee kan bellen of internetten ,heeelp,mijn nieuwe telefoon nr weet ik niet eens staat nergens
Reputatie 7
Je telefoonnummer moet je hebben gehad van Simyo!!

Ik zou even bellen met de Klantenservice (0900-8090, € 0,35 per gesprek). Op dit moment schijnen er geen wachtenden te zijn. Zie hier.
Badge +6
Kan niet bellen of gebeld worden - krijg de melding alleen noodoproepen.
Hoe kan ik weer normaal bellen en gebeld worden.
Bedankt.


Hoi Dickcreatief,

Ik zie in het systeem dat er gebruik is geregistreerd. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting?

@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer