Skip to main content
Hallo ??



Ik heb een nieuwe telefoon gekregen, een Wemo 9300

Ik heb alles geinstaleerd en het werkt perfect, maar kan er alleen niet mee bellen in huis.

ik liet hem gister aan mijn zoon zien die woont in Amsterdam en daar kun je wel bellen.

in den Helder ook, maar niet als ik thuis ben in Oudesluis.

Mis ik een ????
Kon jij met een andere telefoon wel bellen vanuit je huis?
Hoi Hartje,



Welkom op het forum!

Wanneer je thuis bent kan je dan wel gebeld worden op je mobiel? Zijn er nog andere personen in je huishouden die wel kunnen bellen met hun mobiel?
Kon jij met een andere telefoon wel bellen vanuit je huis?





ja met hetzelfde sim kaartje in mijn ouee telefoon kan ik  bellen en gebeld worden
Hoi Hartje,



Welkom op het forum!

Wanneer je thuis bent kan je dan wel gebeld worden op je mobiel? Zijn er nog andere personen in je huishouden die wel kunnen bellen met hun mobiel?





ik kon ook niet gebeld worden. met hetzelfde simkaartje in mijn oude mobiel heb ik geen probleem
ja met hetzelfde sim kaartje in mijn ouee telefoon kan ik bellen en gebeld worden



Als ik jouw reactie letterlijk lees, dan heeft het er alle schijn van dat je met je nieuwe toestel terug zult moeten naar de leverancier.



Edit: Een google-opdracht heeft mij zojuist geleerd dat een Wemo y9300 een Chinees toestel is. Als je deze zelf hebt geïmporteerd zal het terug gaan naar de leverancier wel wat lastiger worden.......
ik kon ook niet gebeld worden. met hetzelfde simkaartje in mijn oude mobiel heb ik geen probleem



Hoi Hartje,



Gezien het feit dat je simkaart het wel in een ander toestel werkt ligt het niet aan je simkaart maar aan je toestel.

Klopt het wat RicoK zegt dat je toestel een Chinees toestel is?



@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer