Skip to main content
Ik ben sinds 4 dagen niet of nauwelijks te horen wanneer ik bel, of gebeld wordt. Soms ben ik twee minuten hoorbaar, volgt er gekraak en hoor ik de amnder wel, maar zij mij niet. Dit heb ik nog nooit gehad, en heb er nu al dagen last van.

Kan dit zsm verholpen worden?
Ik ben sinds 4 dagen niet of nauwelijks te horen wanneer ik bel, of gebeld wordt. Soms ben ik twee minuten hoorbaar, volgt er gekraak en hoor ik de amnder wel, maar zij mij niet. Dit heb ik nog nooit gehad, en heb er nu al dagen last van.

Kan dit zsm verholpen worden?




Hoi bartongering,



Welkom op het forum :)



Dat klinkt erg frustrerend. Heb je dit op één bepaalde locatie of overal? Als het op één plek is, ontvang ik graag de postcode van je.

Ook ben ik benieuwd wat voor toestel je gebruikt, of je de simkaart al in een ander toestel hebt geprobeerd, en wat je daar voor resultaat kreeg.

Ik heb je simkaart alvast opnieuw op het netwerk gezet. Ik wil je daarom vragen om je toestel even helemaal uit te schakelen, batterij er ook even uit als dat kan, en dan na een tijdje weer aan te zetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden.



Graag hoor ik van je of dit resultaat heeft opgeleverd.



Groetjes,

Charlene

Reageer