Hallo,
Vandaag is mijn nieuwe nummer ingegaan.Inloggen op mijn Simyo gaf wat problemen maar is nu opgelost.
Heb niet gebeld of enige data gebruikt maar ben wel een 43 belminuten kwijt en 107mb aan data.
Volgens mij gaat er iets helemaal niet goed.
Wat nu te doen??https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/MyHome?uid=156181&sub_index=0&bg_index=0
Bladzijde 1 / 1
Het gaat best wel goed. Omdat je niet op de 1e van de maand klant bent geworden krijg je voor de eerste maand naar rato minder toebedeeld. Maar je betaalt daarvoor ook naar rato minder, uiteraard. Vanaf volgende maand is je rantsoen 100% (en betaal je voor 100%!)
Vandaag is mijn nieuwe nummer ingegaan.Inloggen op mijn Simyo gaf wat problemen maar is nu opgelost.
Heb niet gebeld of enige data gebruikt maar ben wel een 43 belminuten kwijt en 107mb aan data.
Volgens mij gaat er iets helemaal niet goed.
Wat nu te doen??https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/MyHome?uid=156181&sub_index=0&bg_index=0
Hoi Jake259,
Welkom op het forum!
Doordat je later in de maand klant bent geworden heb je naar rato berekend minuten en mb's gekregen. Op de 1ste van de nieuwe maand ontvang je nieuwe bundels en dan ontvang je volledige bundels.
@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.