Beste allemaal,
Ik zit met een ingewikkeld probleem waar ik niet meer uitkom. Enkele weken geleden ben ik vanuit HollandsNieuwe (waar ik heel veel problemen had) overgestapt naar Simyo met nummerbehoud (wat ook alles behalve soepel liep door toedoen van HN).
Nadat mijn nummer geporteerd is, bleken mijn ouders (beide nog wel klant van HN) mij niet meer te kunnen bellen. Zij kregen dan de melding dat mijn nummer niet bestond. Echter kunnen klanten van andere providers (Telfort, Vodafone etc.) mij zonder problemen bereiken. Ook kan ik mijn ouders ook gewoon bellen. Dus het bellen naar HN-nummers lukt wel, maar het gebeld worden niet.
Hierover hebben mijn ouders contact gehad met HN, die zei dat omdat het één enkel nummer betrof en bovendien van Simyo, dat Simyo het maar verder uit moest zoeken. Hierna heb ik contact met Simyo opgenomen, vanalles al geprobeerd, inclusief een netwerk reset (? herstarten van telefoon nadat het nummer tijdelijk niet bruikbaar was). Dit alles zonder resultaat. Mij werd verteld dat het probleem dus echt bij HN lag en ik het daar maar moest regelen. Eenmaal aan de lijn met HN vertellen ze me dat omdat mijn nummer niet meer van hun is en ik geen abonnement heb bij hen, ze niets kunnen doen en Simyo het maar moet uitzoeken.
Conclusie: HN stuurt ons naar Simyo, Simyo stuurt ons naar HN en deze stuurt ons weer terug naar Simyo. Uiteindelijk heeft HN besloten dat ze 'iets' gaan uitzoeken voor mijn ouders. Maar heel eerlijk heb ik daar geen vertrouwen in, want ze waren een van mijn problemen bij hen al ruim 2,5 maanden aan het uitzoeken toen ze tot de conclusie waren dat ze het niet ging lukken. Waarna ik ze ingebreke heb gesteld en contractontbing heb aangevraagd.
Omdat ik nu ook mijn ouders moet bellen en steeds in moet lichten over de situatie, gaan mijn belminuten veel sneller op dan verwacht, vandaar dat ik mijn vraag per forum stel.
Op dit moment komt het er dus op neer dat ik op en neer wordt gestuurd tussen de providers en nog steeds onbereikbaar ben voor mijn ouders (en andere HN-klanten). Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit probleem opgelost te krijgen. Gezien ik klant ben van Simyo, gok ik zo dat Simyo dus verantwoordelijk is voor een goede dienstverlening, waaronder dus bereikbaarheid, en dit wellicht dus op dient te lossen. Ik ben geen klant meer van HN en dat was voor hen genoeg reden om mij niet verder te (kunnen) helpen. Verder heb ik ook geen vertrouwen dat HN het via mijn ouders op gaat lossen. Help, wat moet ik nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi KimBraat,
In je gegevens zie ik dat je helaas al teveel contact met onze klantenservice hebt gehad hierover :(
Ik heb zojuist met een Netwerkspecialist van KPN gesproken hierover en deze heeft je proberen te bellen met een nummer van Vodafone (HN is van Vodafone). Dit lukte niet.
Met een nummer van KPN lukte het wel. (Oja, daar is die gemiste oproep van ;))
Deze netwerkspecialist neemt voor jou contact op met Vodafone om dit recht te zetten. In de loop van volgende week kunnen je ouders je weer bellen 😃
In je gegevens zie ik dat je helaas al teveel contact met onze klantenservice hebt gehad hierover :(
Ik heb zojuist met een Netwerkspecialist van KPN gesproken hierover en deze heeft je proberen te bellen met een nummer van Vodafone (HN is van Vodafone). Dit lukte niet.
Met een nummer van KPN lukte het wel. (Oja, daar is die gemiste oproep van ;))
Deze netwerkspecialist neemt voor jou contact op met Vodafone om dit recht te zetten. In de loop van volgende week kunnen je ouders je weer bellen 😃
Beste Ernst,
Hartelijk dank voor de hulp en het inschakelen van de netwerkspecialist.
Ik was onder de indruk dat een van mijn medestudenten me kon bereiken met haar nummer van Vodafone, maar dit bleek uiteindelijk dus geen Vodafone maar Youfone (van KPN) te zijn. Dan is de "schade" dus zelfs iets groter dan verwacht.
Fijn om te weten van wie de gemiste oproep was (ik kon het nummer zo gauw ook niet plaatsen).
Hartelijk dank voor het regelen hiervan en de netwerkspecialist ook alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Kim
Hartelijk dank voor de hulp en het inschakelen van de netwerkspecialist.
Ik was onder de indruk dat een van mijn medestudenten me kon bereiken met haar nummer van Vodafone, maar dit bleek uiteindelijk dus geen Vodafone maar Youfone (van KPN) te zijn. Dan is de "schade" dus zelfs iets groter dan verwacht.
Fijn om te weten van wie de gemiste oproep was (ik kon het nummer zo gauw ook niet plaatsen).
Hartelijk dank voor het regelen hiervan en de netwerkspecialist ook alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Kim
-blijkbaar nog met het verkeerde account gepost (nieuwe nadat het nummer geporteerd was en nadat een medewerker ze geswitcht heeft)-
Beste Ernst en anderen,
Het probleem lijkt ondertussen al opgelost te zijn, sneller dan verwacht. Mijn vader probeert elke dag gewoon of hij me kon bereiken en gistermiddag ging de telefoon dan ook ineens over. ik was op dat moment bij mijn moeder, dus die heb ik ook laten bellen en ook deze kwam door. Later heeft mijn vader nog een sms'je gestuurd (want ook dat lukte eerst uiteraard niet) en ook deze is doorgekomen. Al met al lijkt het erop dat het probleem vrijdag of gisteren al verholpen is.
Dus hartelijk dank voor het oplossen hiervan.
Groetjes,
Kim
PS. ik heb de afgelopen tijd veel contact gehad met jullie klantenservice (trouwens dus niet omdat jullie problemen hebben, maar ik problemen 'meegenomen' heb) en ik kan echt niet positiever zijn over het contact met jullie en de oplossingen die jullie, bovendien ook erg snel, leveren. Echt het complete andere uiterste in vergelijking met mijn vorige provider. Hulde dus! Ik heb duidelijk een goede keus gemaakt door voor de 5 keer op rij beste provider gekozen te hebben, die titel is echt verdiend!
Beste Ernst en anderen,
Het probleem lijkt ondertussen al opgelost te zijn, sneller dan verwacht. Mijn vader probeert elke dag gewoon of hij me kon bereiken en gistermiddag ging de telefoon dan ook ineens over. ik was op dat moment bij mijn moeder, dus die heb ik ook laten bellen en ook deze kwam door. Later heeft mijn vader nog een sms'je gestuurd (want ook dat lukte eerst uiteraard niet) en ook deze is doorgekomen. Al met al lijkt het erop dat het probleem vrijdag of gisteren al verholpen is.
Dus hartelijk dank voor het oplossen hiervan.
Groetjes,
Kim
PS. ik heb de afgelopen tijd veel contact gehad met jullie klantenservice (trouwens dus niet omdat jullie problemen hebben, maar ik problemen 'meegenomen' heb) en ik kan echt niet positiever zijn over het contact met jullie en de oplossingen die jullie, bovendien ook erg snel, leveren. Echt het complete andere uiterste in vergelijking met mijn vorige provider. Hulde dus! Ik heb duidelijk een goede keus gemaakt door voor de 5 keer op rij beste provider gekozen te hebben, die titel is echt verdiend!
Dat vinden ze vast en zeker erg leuk om te lezen :D
Wel top dat je nu ook voor je ouders bereikbaar bent.. 😃
Wel top dat je nu ook voor je ouders bereikbaar bent.. 😃
Hoi KAJBraat,
Vreemd dat je nu nog met KAJBraat kan inloggen, ik dacht dat ik dat goed had gefixed 😉.
We vinden het heel erg fijn om te horen dat het probleem is opgelost en je inmiddels bereikbaar bent voor alle telefoonnummers! Daarbij is het compliment dat je ons gaf nog veel mooier... een kroon op het werk 🙂.
Mocht je nog verdere vragen hebben of merken dat het toch nog niet helemaal soepel werkt, zie ik je graag terug op het Simyo forum.
Groetjes, Tiury
Vreemd dat je nu nog met KAJBraat kan inloggen, ik dacht dat ik dat goed had gefixed 😉.
We vinden het heel erg fijn om te horen dat het probleem is opgelost en je inmiddels bereikbaar bent voor alle telefoonnummers! Daarbij is het compliment dat je ons gaf nog veel mooier... een kroon op het werk 🙂.
Mocht je nog verdere vragen hebben of merken dat het toch nog niet helemaal soepel werkt, zie ik je graag terug op het Simyo forum.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.