Skip to main content
Vraag

Niet bereikbaar op Symio?

• June 20, 2025
  • 8 reacties
  • 33 Bekeken

Niet bereikbaar op Simyo

Dit vorig jaar ook gehad,Ander nam mijn gesprek aan. Vervolgens enige tijd later onbereikbaar in sterfgeval.Pijnlijk geweest.Simyo zou het uitzoeken,niets vernomen. Deze keer vorige week wacht op belletje,niets vernomen.Persoon heeft met mij contact proberen te krijgen. 

Simyo : doe iets voor je klant!

8 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 20, 2025

Beste ​@Symiool Wat bedoel je precies met niet-bereikbaar zijn?

Als een ander je probeert te bellen, wat hoort die ander dan?

Een ingesprektoon of anderszins?

Heb je het al eens met de sim in een andere telefoon geprobeerd?

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens een reset gegeven?

Neem contact op met Simyo via de bekende weg of wacht hier de reactie van een moderator af.

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 20, 2025

Hoi ​@Symiool,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me oprecht dat je dit hebt moeten meemaken. Zeker in een periode van verlies is onbereikbaarheid extra pijnlijk, ik begrijp heel goed hoeveel impact dat heeft gehad. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Ook vind ik het vervelend om te horen dat je destijds geen terugkoppeling hebt ontvangen en dat je nu opnieuw met een soortgelijke situatie te maken hebt. Dat is niet hoe het hoort te gaan, en ik neem dit dan ook serieus.

Ik kijk dit graag samen met je na en wil zorgen dat er echt iets gebeurt. Daarvoor heb ik wel wat extra informatie van je nodig. De vragen die ​@JanD (heel erg bedankt daarvoor!) in zijn bericht stelde, zijn precies de dingen die ik ook graag wil weten. Zou je die zo duidelijk mogelijk kunnen beantwoorden? Dan kan ik verder uitzoeken wat er precies misgaat.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • June 20, 2025

Goedemiddag alle,

Niet bereikbaar,wel telefoon aan .Persoon kreeg geen gehoor,ik kon het niet zien in toestel.

Melde mij vanmorgen dat ik niet bereikbaar was.HERKENBAAR!!!!! Als opdrachtgever komt dit niet betrouwbaar over!!  1 streepje ontvangst!!!!!!

Nadat ik mijn klacht telefonisch gemeld heb bij SiMYO vanochtend heb ik plotseling maximaal bereik.Binnen 10 minuten. 4 streepjes.Anders 1 of net aan 2 streepjes. Dus er moet toch iets wezen na eerdere aanwijsbare klacht(sterfgeval) in verbinding.  

Graag vertrouwen herstellen in Simyo//KPN. en de klacht serieus nemen en terug koppelen,wat beloofd was vorige keer.     1 streepje!!!!!?? ontvangst.

groet Symiool !

JanD
  • Forum Expert
  • June 20, 2025

Beste ​@Symiool bedankt voor de update.

Goed om te lezen dat alles weer goed werkt, ondanks dat het nogal wat voeten in aarde had.

• auteur
  • Beginner
  • June 22, 2025

Beste allemaal,

Ik juichte te vroeg,  Heb alleen telefoonbereik,geen mobiel internet meer.

Duurt lang voordat ik telefoonsignaal heb,halve minuut.anders veel sneller.

Wel max telefoon signaal,geen mobiel internet meer.Dit na mijn telefonisch contact metSimyo.

Symio wart gebeurt er met mijn telefoon.,

Graag oplossing en terug koppeling wat de oorzaak is.

Groet van Simiool. 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 23, 2025

Hi ​@Symiool,

Bedankt voor je terugkoppeling. Jammer om te horen dat je nog steeds last hebt van geen internet verbinding. Zou je onderstaande vragen voor mij kunnen beantwoorden? Dan kijk ik mee naar een oplossing. 

Als een ander je probeert te bellen, wat hoort die ander dan?

Een ingesprektoon of anderszins?

Heb je het al eens met de sim in een andere telefoon geprobeerd?

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens een reset gegeven?

Groet,
Seren​​​​​​​

• auteur
  • Beginner
  • June 23, 2025

Het toestel heeft reset gehad van Simyo. Als iemand contact met mij probeert op te nemen gaat telefoon niet over.Bij terug bellen hoorde persoon dat hij met mij geen contact kon krijgen.

Alles stond goed op het toestel. Ik ben nu teruggezet op E internet.(net opgezocht)

maar dat is geen 5 g wat ik altijd heb.Ik heb niets veranderd aan telefoon.

Ik hoop dat Simyo toch op onderzoek uit gaat. Geen belletje ontvangen en daarna geen internet.

Zorgelijk dit! alles staat goed ingesteld.

groet:symiool.

• auteur
  • Beginner
  • June 24, 2025

Beste allemaal,

Zojuist probeerde ik iemand te bellen(leverancier)kreeg ik te horen///DIT NUMMER IS NIET MEER IN GEBRUIK OM ADMINISRATIEVE REDENEN. Ik ben direct heen gereden,gesproken,belde mij naast hem.contact.Ik kan niemand bellen blijkbaar..Gelijk situatie aan sterfgeval als gemeld.ook geen uitgaand en binnenkomend contact. Ooit vreemde smsjes gekregen namens KPN.zou dit …….???

Vanmorgen wel Symio gesproken,Kan iemand selectief nummer blokkeren? Ook geen mob.internet!

Symio help een klant!

Groet:Symiool