Skip to main content
Dag,



Eergisteren heb ik mijn Simyo abbonement geactiveerd.

Dezelfde dag kreeg ik een mail dat nummer portering de dag erna zou plaatsvinden (dus op 01-01-2013).



Tot nu toe kan ik nog steeds niet bellen.

Wanneer ik probeer te bellen krijg ik te horen dat om administratieve redenen dit niet mogelijk is.



Ik heb al een paar keer de telefoon uit en aan gezet om zo er zeker van te zijn dat de telefoon zich opnieuw aanmeldt bij het GSM netwerk.

Dit mag echter niet baten.



Is er iets aan de hand of moet ik gewoon wat langer geduld hebben?



Alvast bedankt voor de moeite.
Hoi TTheunissen,



Welkom op het forum!

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Graag je toestel uit/aan zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Dag Natascha,



Dank. De connectie werkt nu.



Groeten,

Tinie
Hoi TTheunissen,



Fijn om te horen dat je aansluiting werkt.

Fijne dag 🙂

Reageer