Skip to main content
Ik heb mijn simkaart in een huwawei dualsim toestel zitten. Ik woon in Belgie en werk in Nederland. In Belgie heb ik geen bereik en in Nederland kan ik niet bellen, terwijl ik wel bereik heb. Het gaat dus ook niet hard met mijn beltegoed 🙂

Waar kan dit aan liggen?
Wanneer je bij simbeheer beide op 2 zet .Daarna VLIEGTUIGSTAND Aan En Weer Uit. Probeer eens of dat helpt.

Heb je al geprobeerd handmatig netwerk zoeken?
Hoi Truke,



Welkom op het Simyo Forum.



Zo bespaar je een hoop beltegoed inderdaad. Maar dat is ook weer niet echt waarom je een simkaart hebt aangeschaft ;)



Ik heb in jouw gegevens gekeken en zie dat je in België inderdaad niet kunt bellen. De optie 'Bellen in het buitenland' staat geblokkeerd. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen kun je dit aanpassen. Dit zorgt ervoor dat je in ieder geval in België bereik hebt.



Wat betreft het bellen in Nederland, hiervoor heb ik jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Het is belangrijk dat je jouw telefoon uitzet en na 10 minuten opnieuw opstart. Laat je mij weten of het allemaal gelukt is?



@Friesian, bedankt voor je hulp en tips :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen en netwerk'. Hier past jouw vraag wat beter.



Groetjes,

Angela

Reageer