Skip to main content
Hoi. Eergisteren is mijn iPhone ermee opgehouden. Ik heb mijn simkaart overgezet naar een ander toestel. Nu kan ik wel uitgaand bellen, maar inkomende oproepen krijgen te horen dat ik niet bereikbaar ben, en het gesprek wordt doorgeschakeld naar voicemail. Sim overgezet naar een andere telefoon: het probleem blijft bestaan. Heb ook al ##002# gedaan, toestel opnieuw opgestart, maar allemaal zonder het gewenste resultaat. Wie o wie..?? Alvast bedankt voor het meedenken 🙂
Hoi dut, welkom op het forum :)



Wat vervelend van je telefoon... :(

In je gegevens zie ik dat je via het contactformulier via onze site ook deze vraag hebt gesteld. Mijn collega heeft je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk, heeft dat geholpen?



Als dat niet zo is, heeft je telefoon misschien op 'niet storen' gestaan? Even een longshot, maar probeer je simkaart eens in een andere iPhone als je die voor handen hebt en zet dan 'niet storen' aan en uit.



Houdt je ons op de hoogte?
Hallo,



Het lijkt alsof dit een landelijk probleem is. Sinds de lancering van het 4G netwerk lijkt het alsof het normale netwerk zeer slecht of niet te bereiken is. Heel vaak heb ik dit probleem, als je wordt gebeld, krijg je geen oproep en even later plots een berichtje van een gemiste oproep. Ook bij uitgaande oproepen is er vaak geen verbinding, of op het moment dat je verbinding hebt kun je aan het eind van het gesprek niet ophangen, zonder de complete telefoon uit te schakelen. Soms breekt mijn gesprek zelfs af en kom ik in het gesprek van een ander terecht. Zelf telefoneer ik met Iphone, maar deze problemen doen zich ook voor bij een 'normale' mobiele telefoon.



Zijn dit dezelfde soort problemen?


Zijn dit dezelfde soort problemen?





Hoi Gerwin, nee, dit is iets anders. Eigenlijk nooit problemen met de verbinding, prima bereit. Het is een doorschakeling die is ontstaan toen de iPhone kaduuk ging. Succes!
Hallo dut



Ik had het probleem ook en toen deactiveerde ik de "Niet storen" knop op de iphone, het probleem was opgelost bij mij.

Misschien werkt dit bij u ook.



Groeten,

               Martti Groenen
Hoi Gerwin2301,



Welkom op het forum :)



Het probleem wat jij omschrijft lijkt eerder een probleem in het besturingsprogramma van je telefoon. Als je je telefoon helemaal moet uitschakelen om op te hangen, gaat er iets mis in je telefoon. Heb je iOS 7.1.2 erop staan? Die kost 23MB dus als je gaat updaten, zet je mobiele data dan uit en schakel wifi in 😉



Het staat trouwens los van de lancering van 4G. Het 4G netwerk is een heel andere frequentie van 3G, die staan elkaar niet in de weg. Wat je ook kan proberen is je simkaart in een andere telefoon plaatsen om te kijken of deze problemen dan aanhouden.



Ik ben benieuwd of dit helpt, wil je dat laten weten?



@dut, Is je doorschakeling al verwijderd? Ik zie dat een andere collega heeft aangeraden om een nieuwe simkaart te bestellen. De simkaart is vandaag verstuurd en zal je morgen in de brievenbus ontvangen. Laat je weten of dit helpt?



Heeft het niet gelegen aan het 'niet storen' knopje wat Ernst en marttico hebben aangegeven?



@marttico, Welkom op het forum! Bedankt voor je tip 🙂

Reageer