Skip to main content
Ik gebruik de SMS onder meer voor internetbankieren.

Die van de ING komen altijd trouw binnen. Die van Leaseplanbank niet, wat ik ook probeer. Zij bevestigen de SMS te hebben verzonden op het (goede) nummer...

Ik heb mijn instellingen bekeken en niets gezien over een mogelijke blokkering ergens, op mijn nummer.

Is er een oorzaak/oplossing?
Ik ben hier ook benieuwd naar. Maandenlang ontving ik geen TAN sms'jes van ING, en noch zij noch mijn provider wisten waar het aan lag. Totdat het ineens weer werkte. Merkwaardig.
Hoi Henkzuilenstein, welkom op het Simyo forum!



Af en toe horen we van klanten dat sommige service smsjes niet aankomen inderdaad. En als het dan om je bank of DigiD gaat, dan is dat behoorlijk vervelend :(

Vaak is er, zoals Scotsman aangeeft, geen aanwijsbare oorzaak te vinden. Maar we kunnen wél ons beste doen!



De verzender, in jouw geval Leaseplanbank, maakt gebruik van een telefoonnummer om van te zenden. Als je ons kunt voorzien van dat nummer, en de exacte tijdstippen waarop ze verstuurd zijn, dan kan ik een netwerkspecialist dat bericht laten 'tracen' en zo hopelijk erachter te komen waar ie gebleven is.



Let op: Dit kan enkel binnen 48 uur!

Je kunt me dus het beste een privébericht sturen wanneer Leaseplanbank een sms gestuurd heeft, dan kan ik er het snelst op inspelen.
Ook ik ontvang de SMS's van LeasePlanBank niet. Zij geven aan dat dit geblokkeerd wordt door de provider en deze de blokkade moeten opheffen. 

Uit onderstaande reactie lees ik dat dit meer voorkomt!  Ook qua instellingen op mijn telefoon iPhone 5S is niets geblokkeerd. 

Is er een oplossing? 
Hoi iPhone 5S,



Ik kwam toevallig in dit topic dezelfde vraag van je tegen. Om het forum wat overzichtelijker te houden, beantwoord ik je vraag in dat topic 🙂.

Reageer