Skip to main content

.

Hi, 

 

Sinds enkele dagen mij. Esim geactiveerd. Ik kan prima uitbellen maar inkomende gesprekken lijken niet altijd aan te komen. Kunnen jullie mij helpen?

Hoi JohnVos,

 

Dat is gek! Zie je wel dat je verbonden bent met het netwerk? Gaat de telefoon wel over of krijg je gelijk een melding dat je een gesprek gemist hebt? Wat voor toestel gebruik je?

 

Groetjes,

Daisy


Hi, ik ben inderdaad verbonden met het netwerk. Er zijn 2 personen die als ze me bellen te horen krijgen dat het nummer niet in gebruik is. Ik krijg hier zelf geen melding van. Bij andere mensen geen probleem. Ook als ik hun bel werkt het prima. Heb een Iphone XR en maak geen gebruik van de niet storen functie. Heb bij zelfs al geprobeerd om de contactpersonen te verwijderen zodat er niets geblokkeerd kan worden. Helaas bied ook dat geen oplossing.


Bij welke provider zitten deze twee personen?


Allebei Vodafone


Als alleen die 2 jou niet kunnen bereiken en andere wel (bij andere providers), dan ben ik geneigd te zeggen dat de oplossing bij hun ligt. Wellicht kunnen zij contact opnemen met Vodafone. 


Hoi JohnVos,

 

Ik heb toch voor de zekerheid contact opgenomen met de netwerkspecialisten om te kijken of er misschien op het netwerk iets niet goed staat, zij konden geen gekke dingen vinden/zien. Ik zou adviseren dat de 2 personenen contact opnemen met hen provider.

 

Thanks Ray en Ron H!

 

Groetjes,

Daisy


Hi Daisy, 

 

inmiddels zijn het 3 personen. 
Ik zal eens kijken of ik 1 van de 3 met Vodafone contact kan laten opnemen.


Hoi John, 

Dat is niet nodig hoor!

We gaan het eerst even testen en dan sturen wij even een mailtje naar Vodafone met het verzoek om dit op te lossen. Jullie hoeven daar niet zelf achteraan te gaan :blush:

Hou je op de hoogte :smile:  Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas


Dank je wel Bas, verder heb ik geen problemen en ben ik hartstikke tevreden met de Esim 👍🏼
 


Fijn om te horen! Ik verwacht dat het na het weekend is opgelost :blush:


@Bas Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar de oorzaak van deze issue.


Ik ook! :wink:


Beste Allemaal,

 

Bedankt voor jullie hulp probleem is inderdaad opgelost.


Hoi John, 

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het opgelost is :blush:

Groetjes, 
Bas


Reageer