Nadat ik mijn abonnement heb geactiveerd via de website d.m.v. het invoeren van het simkaartnummer, kan ik niet bellen, gebeld worden, sms'en etc.
Ik heb mijn iPhone al enkele keren aan en uit gezet. Hoe kan dit?
+2
Beste KevinB,
Dat is fijn om te horen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Dat is fijn om te horen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Inmiddels werkt het.
De oplossing was om naar https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/SaveSimcardActivation te gaan en nogmaals mijn sim kaart te activeren.
De oplossing was om naar https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/SaveSimcardActivation te gaan en nogmaals mijn sim kaart te activeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.