Hallo, voordat we je wellicht kunnen helpen, is even wat meer info nodig:
- internet doet het wel. Bedoel je dan ik heb wel 4G of de WiFi doet het?
- ben je bij Simyo? Ofwel is je simkaart geactiveerd?
- van welke telefoon maak je gebruik?
- hoe lang ervaar je dit al? Vanaf wanneer ervaar je dit?
- heb je wel netwerk verbinding gehad?
Wat bedoel je precies met internet berichten?
Ik krijg de mails van Outlook en Gmail gewoon op m'n mobiel.
Dit lijkt dan op een storing bij Whatsapp.
Wanneer 4G actief werkt (ingeschakeld) dan is dat zichtbaar bovenin het scherm.
Weet ik en nu thuis heb ik erg wisselende sterktes.nu 2 á 3 streepjes geen 4G melding
Hoi JanKast,
Welkom op het Simyo forum!
Super vervelend dat je niet altijd bereik hebt waardoor je niet altijd bereikbaar bent. Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest op de reset af te ronden? Het kan anders ook zijn dat je internetinstellingen niet goed staan, je kun deze opnieuw instellen aan de hand van de onderstaande link. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen"
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp
Ik hoor graag of het geholpen heeft.
Groetjes,
Daisy