Beste,
Ik heb mijn simonly abbonement onlangs overgezet naar prepaid. Begin februari zou alles geregeld zijn. Maar als ik probeer te bellen verschijnt er de tekst: Niet aangemeld bij netwerk. Ik kan ook geen sms versturen...
Wie 'o' wie kan mij helpen?
Groeten, Mat
Bladzijde 1 / 1
Je hebt een nieuwe simkaart nodig omdat de instellingen op de simkaart anders zijn. Heb je deze al ontvangen en in gebruik genomen?
Zo ja, dan even een reset van je aansluiting, welke een simyo medewerker voor je zal uitvoeren.
Zo ja, dan even een reset van je aansluiting, welke een simyo medewerker voor je zal uitvoeren.
Hoi Mat, welkom op het Simyo forum!
Wat onhandig dat je nieuwe Simyo simkaart het niet meer doet. Ik zie dat je nog geen verbruik hebt gehad ondertussen, dus denk ik dat hij het nog niet doet. Zoals Martijn al adviseert, reset ik je aansluiting en meld ik je simkaart opnieuw aan bij het netwerk 🙂.
Kun je je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon halen, terwijl de telefoon uit staat? Dit zou het moeten oplossen! :D
Mocht dit niet zo zijn, kun je dan je simkaart even in een andere telefoon testen?
Bedankt voor het antwoord Martijn! 🙂
Wat onhandig dat je nieuwe Simyo simkaart het niet meer doet. Ik zie dat je nog geen verbruik hebt gehad ondertussen, dus denk ik dat hij het nog niet doet. Zoals Martijn al adviseert, reset ik je aansluiting en meld ik je simkaart opnieuw aan bij het netwerk 🙂.
Kun je je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon halen, terwijl de telefoon uit staat? Dit zou het moeten oplossen! :D
Mocht dit niet zo zijn, kun je dan je simkaart even in een andere telefoon testen?
Bedankt voor het antwoord Martijn! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.